delodur Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Pfft..i motsetning til andre så trenger ikke vi å slenge med ræva for å få oppmerksomhet. HVIS vi vil ha oppmerksomhet that is! =Þ Har vel ikke blitt gjort en dritt med bilen såvidt jeg vet. Hmm..jo forresten, koblet ut Blåpunkta i dashbordet så Rockford'a i dørene kommer til sin rett. Må få tak i RF til dashbordet tho..og bakerst i hjørnene. Burde hatt nye dempere og fjører som kjent, men ser ikke ut som det blir noe ta noe foreløbig. :( 760'n til svigers er forresten til salgs! :D Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pio| Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 jaja.. ble stille her en stund nå gitt.. fått gjort noe? i morgen er det skifting til sommerhjul etter hyttetur her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Stille og rolig fordi vi fremdeles ikke får fingeren ut av rævva og får gjort noe. :( Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 slaske bønder. :D Få se masse bilder Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 slaske bønder. :DFå se masse bilder ? Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 haha :P dere er så slappe. ettersom jeg forsto på deg så hadde du gjort småting på bilen, få ut noen "sommer"bilder? :) Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Heh..har ikke gjort noe nevneverdig visuelt med bilen nei, bare en del usynlig arbeid. Eneste synlige jeg kommer på er at vi har bytta bakluke (var rust på den gamle), samt bytta senkesett (fjærer: Lesjöfors 35/35). Ellers sitter det nå ny regreim og aggregat-reim med dertil deler på bilen, og ny caliper høyre bak (+klosser på begge). Hmm..bilen er lik seg selv (siden du såg den sist), men kan slenge ut et par bilder fra Edaträffen tho.. Ellers anbefaler jeg alle med inntr. for Volvo å titte i følgende album-er. Mye fint å se! :) Edaträffen 2007 Volvotreff på Hamar Og om du vil mimre litt om V40'n din Jokke, så får du titte litt her.. ;) http://s159.photobucket.com/albums/t144/delodur/sofaputa%20og%20delo/ Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Hmm..ser ut som jeg har forkastet denne tråden, noe som forsåvidt kan stemme. Har byttet primær-forum så blir neppe særlig mange oppdateringer her. Men for ordens skyld nevner jeg siste nytt: V40-en er avskiltet og står nå parkert på norsk motorhistorisk museum på Stange (verkstedet vårt, IKKE selve museet..desverre). Planen er total ombygging til fas2 med turbo(++). :) *kosa* Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg