Gå til innhold

V40'n åt Delodur'n og DeloSin

Ranger emnet

delodur

Anbefalte innlegg

Svart eller originalt! Huff..nå ble det for mye mas på dessa mark.lyktene. Synes også de er et kjennetegn på x40'n jeg. Vi får se.

Pajero vs. de-senking :D

Finn meg en pajero til under 2-3 lapper som har strøkne bremser og vinterdekk (og teknisk), så skal jeg vurdere å gå for den. Og ikke noen PK på den før tidligst mai 07. :p

Mvh

Dan

"Never underestimate the power of dumb people in large groups"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Nå? Ble du fornøyd med temperaturen? Eller fikk du ikke kjørt nok til at du merka noe?

Sorry, vart ikke bedre av å få på igjen dekselet, men NÅ derimot; etter at du (VCE tha man) hjalp meg å skifte termostat, SÅ var tempen genial igjen! :D Nå er alt som normalt igjen, og Dan slipper å bruke jakke om morra'n på vei til jobb. ;)

Slenger ut et par mobil-bilder i samma slengen av hur det ble med ny Fas2-grill. Vart vesentlig bedre. :) Nok en gang, tusen takk til VCE! :D

Bilde(41).jpg

Bilde(42).jpg

Mvh

Dan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns jeg ser et kjent "glis" jeg :) burde vel snart komme opp en tur å se på anlegge og grillen. :)

Hehe, "gliset" smiler bredere og bredere. Bare jeg fikk skifta denna &"#¤%¤&& bakluka og nå, samt en hovedservice, så skulle alt blitt bra her i verden...og alle kriger sluttet...kanskje.

Når kommer du? :p *waiting*

Den grillen gjør seg utrolig bra..!

Hvor har du bestilt den fra? Sitter å funderer på om jeg skal bestille fra Hova.com..

Denna grillen er vel en helt standard fase2-grill bestillt gjennom jobben til dama (Bilia, Volvo-forhandleren på Hamar). Vi betalte vel en rundt 7-800 kr for den, men det var med damas ansatt-rabatt. Ring "Din lokale Volvo-forhandler" så får du nok beskjed om at du får en makan en for rundt høvdingen. ;)

Synes hova sine er litt for..hmm..her-kommer-jeg jeg. Dønn kjedelige, og simplere enn gråstein. Wannabe-XC-grill...

EDIT: Såg ikke denna "original"-grillen til Hova med en gang, antar det er makan som min..

Mvh

Dan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en fase2-grill vil passe på en fase1-bil? Tøft.. Takk skal du ha!

Gjør ihvertfall det på min. ;)

Snakket litt med dama forresten, og de på karroseri-avd. hos Bilia skifta visst ut en masse Fase1-griller med Fase2 noen måneder etter at bilene kom. Grunnen var visst at på noen biler så "gnagde" grillen på panseret og skadet lakken.

Hadde noe kampanje-greier på det da.

Mvh

Dan

Lenke til kommentar
Del på andre sider