DaButcher Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Hei, Hva med mulighet for at man kan slette i egne tråder? Da kan jo trådstartere rense offtopic selv, om ønskelig. Jeg vet ikke om vbulletin har en slik mulighet, men feks. SMF forum, der kan man gi brukere rettighet til å slette innlegg i egne tråder, så de på en måte blir "lokal moderatorer", innefor egne tråder, selvsagt. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Eh, da kan man bli sin egen tråd-Hitler og slette alle negative kommentarer og alt man ikke vil ha der. Som "Ikke kjøp av denne svindleren" i sine egne salgstråder.. Men jeg skjønner at det kan være praktisk, men det kan også misbrukes. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Hadde vært bra ja! Men da kan jo man ha det slik at det bare funker på alle forum untatt salg forumene hvis det er mulig? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Hadde vært bra ja! Men da kan jo man ha det slik at det bare funker på alle forum untatt salg forumene hvis det er mulig? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Evt. at det bare funker i prosjektforumet, for det er jo der ting pleier å ta av.. 70 siders prosjekttråder der 20 sider er om bilen.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Mange rapporter jeg får inn fra folk som ønsker å få slettet ting fra egne tråder er et innlegg som først vedkommende har svart på så fått et nytt svar ... og så er plutselig alt drittslenging. Vil du ha fjernet noe fra tråden så send en rapport elns, men i det øyeblikket du begynner å svare på greiene så har du skutt deg sjøl i leggen. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Mange rapporter jeg får inn fra folk som ønsker å få slettet ting fra egne tråder er et innlegg som først vedkommende har svart på så fått et nytt svar ... og så er plutselig alt drittslenging. Vil du ha fjernet noe fra tråden så send en rapport elns, men i det øyeblikket du begynner å svare på greiene så har du skutt deg sjøl i leggen. Ja, det er jo sant, men samtidig er det folk som bare slenger dritt/offtopic i prosjekttråder. Du har også folk som bare kommer med offtopic, slenger seg på "enig"/"uenig", samt plutselig sporer prosjekttråden min over i om folk foretrekker pizza/kebab. Jeg ville da kunne hatt mulighet til å slette ting som jeg ikke anser som relevant til bilen min. Man har jo på forumet her mulighet til å slette hele tråder, som man har opprettet selv, så hvorfor ikke ha mulighet til å slette innlegg? Personlig, hadde jeg ikke slettet feks. et innlegg som var objektivt/relatert til tråden min, på en eller annen måte, men når innlegg begynner å bli sitert på innlegg fra 2005, som gjerne også var offtopic, samt folk begynner å skrive annet tull, diskutere hvilke felger de liker, om de vil ha rosa ventilhetter, etc. så mener jeg personlig at det blir litt vel mye.. Mine tanker iallefall. Men om det er mye jobb å implementere det i vbulleting, vet jeg ikke.. Isåfall kan vi vel heller bare rapportere offtopic, men en slik løsning ville jo avlastet moderatorer. Ellers, må jeg takke moderatorer som har vært innom å ryddet offtopic i mine tråder til tider :) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Du får gi meg en lyd på irc når du vil ha noe slettet da, Olav.. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Jeg har fått slettet innlegg i minst en av mine tråder, men da ble det igjen en slik "Innlegg slettet av..." er det ikke en mulighet for å unngå dette? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Det er to måter for mod/admin å slette innlegg i tråder. Det ene er å slette slik at årsak vises (vanligste), den andre er å fysisk slette slik at det blir borte for godt. Det er ingen mulighet for at vanlige brukere kan slette andres innlegg dessverre. Da får man henvende seg til en av de med CREW i signaturen :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 kan "spøkelsene" slettes? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg