Gå til innhold

Slette i egne tråder?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei,

Hva med mulighet for at man kan slette i egne tråder?

Da kan jo trådstartere rense offtopic selv, om ønskelig.

Jeg vet ikke om vbulletin har en slik mulighet, men feks. SMF forum, der kan man gi brukere rettighet til å slette innlegg i egne tråder, så de på en måte blir "lokal moderatorer", innefor egne tråder, selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt. at det bare funker i prosjektforumet, for det er jo der ting pleier å ta av.. 70 siders prosjekttråder der 20 sider er om bilen..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange rapporter jeg får inn fra folk som ønsker å få slettet ting fra egne tråder er et innlegg som først vedkommende har svart på så fått et nytt svar ... og så er plutselig alt drittslenging. Vil du ha fjernet noe fra tråden så send en rapport elns, men i det øyeblikket du begynner å svare på greiene så har du skutt deg sjøl i leggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange rapporter jeg får inn fra folk som ønsker å få slettet ting fra egne tråder er et innlegg som først vedkommende har svart på så fått et nytt svar ... og så er plutselig alt drittslenging. Vil du ha fjernet noe fra tråden så send en rapport elns, men i det øyeblikket du begynner å svare på greiene så har du skutt deg sjøl i leggen.

Ja, det er jo sant, men samtidig er det folk som bare slenger dritt/offtopic i prosjekttråder. Du har også folk som bare kommer med offtopic, slenger seg på "enig"/"uenig", samt plutselig sporer prosjekttråden min over i om folk foretrekker pizza/kebab. Jeg ville da kunne hatt mulighet til å slette ting som jeg ikke anser som relevant til bilen min.

Man har jo på forumet her mulighet til å slette hele tråder, som man har opprettet selv, så hvorfor ikke ha mulighet til å slette innlegg?

Personlig, hadde jeg ikke slettet feks. et innlegg som var objektivt/relatert til tråden min, på en eller annen måte, men når innlegg begynner å bli sitert på innlegg fra 2005, som gjerne også var offtopic, samt folk begynner å skrive annet tull, diskutere hvilke felger de liker, om de vil ha rosa ventilhetter, etc. så mener jeg personlig at det blir litt vel mye..

Mine tanker iallefall. Men om det er mye jobb å implementere det i vbulleting, vet jeg ikke.. Isåfall kan vi vel heller bare rapportere offtopic, men en slik løsning ville jo avlastet moderatorer.

Ellers, må jeg takke moderatorer som har vært innom å ryddet offtopic i mine tråder til tider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to måter for mod/admin å slette innlegg i tråder. Det ene er å slette slik at årsak vises (vanligste), den andre er å fysisk slette slik at det blir borte for godt. Det er ingen mulighet for at vanlige brukere kan slette andres innlegg dessverre. Da får man henvende seg til en av de med CREW i signaturen :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider