Gå til innhold

Skal kjøpe passat, trenger litt tips

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

Oi...den blei faktisk ikke så værst!

Men den skriker etter grøftelys og kanskje LITT senking? ser det er ikke mye å gå på men tror den hadde gjort seg med litt mer senking..;) hehe...

*positivt overraska*

på mandag skal jeg kjøpe linsetåkelys, så det skal monteres samt kanskje en sportsgrill for å få vekk det grelle stygge skodamerket. Bilen er faktisk senket 35mm men den ser litt høy ut pga 19" felger. Vil gjerne har den lavere men må nok bøye meg for å ha en praktisk familiebil med god klaring. Har jo uansett en relativt lav corrado som jeg kan kompansere med om jeg skulle ønske noe som har god bakkekontakt ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på mandag skal jeg kjøpe linsetåkelys, så det skal monteres samt kanskje en sportsgrill for å få vekk det grelle stygge skodamerket. Bilen er faktisk senket 35mm men den ser litt høy ut pga 19" felger. Vil gjerne har den lavere men må nok bøye meg for å ha en praktisk familiebil med god klaring. Har jo uansett en relativt lav corrado som jeg kan kompansere med om jeg skulle ønske noe som har god bakkekontakt ;)

hehe når ble en skoda med 19" en praktisk familiebil ?

pen bil, har du sånn penge tre eller, ser ikke akuratt gratis ut den bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe når ble en skoda med 19" en praktisk familiebil ?

pen bil, har du sånn penge tre eller, ser ikke akuratt gratis ut den bilen.

er så praktisk så, trenger vel ikke å droppe alt av finesser bare fordi det er en familiebil vel ;)

Når det gjelder penger og slikt så pleier jeg å holde slike ting for meg selv, men var ikke gratis nei, men var heller ingen upris synes jeg ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med at reg.reim skal byttes ved 180-190 000km?

Reg reim byttes vanligvis ved 110-120 000km.

Når det gjelder prisen så får man sikkert gjort det rimeligere på andre verksted

enn merkeverksted.

Når den har gått såppas langt må man bytte igjen da se... Da må den gjerne byttes før 210 000....

Lenke til kommentar
Del på andre sider