Gå til innhold

Førstebil er kjøpt inn, Opel Vectra 2.0i A Bilder! Anlegg montert! Bilder kommer!

Ranger emnet

turbotrondsen

Anbefalte innlegg

Jepp, bilen er nå kommet på plass, og jeg har gått litt over den..

Noe rust på i kanaler og hjulbuer er det...

Også er det et lite problem, når jeg ligger ned en bakke, så røkker det i kassa, ligger på ca 1000omd... Hele girstanga hopper:S Noen som vet hva dette kan komme av?

Ellers kommer bilder senere i dag..

I`m not driving too fast, I`m flying too low...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp, bilen er nå kommet på plass, og jeg har gått litt over den..

Noe rust på i kanaler og hjulbuer er det...

Også er det et lite problem, når jeg ligger ned en bakke, så røkker det i kassa, ligger på ca 1000omd... Hele girstanga hopper:S Noen som vet hva dette kan komme av?

Ellers kommer bilder senere i dag..

defekt girkasse / motor feste??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en tidlig 91 modell.. Har ikke merket noe mer til det nå, er ikke ofte det forekommer for å si det sånn... Men har et problem.. Når jeg står stille og svinger helt til en av sidene, så kjennes det akkurat ut som den er helt imot, men har en hel omdreining igjen.. Så kommer den litt etter litt... Noen som vet hva dette kan komme av?

Ellers så venter jeg på stipendet, da blir det kjøpt inn kanskje ei brukt Dtm potte.. Litt senking, øyelokk, sotespray, og kanskje noe stæsj inni...

Forresten, på dissa bilene er det jo denne ryggesperra man må dra opp for å få den i revers... Har hørt at det overhodet ikke er mulig å sette på noe an girkule pga dette? Noen som kan bekrefte dette?

Her kommer noen bilder hvertfall, den skal lakkeres svart i løpet av vinteren grunnet DÅRLIG lakkjobb...

DSCF1649.jpg

DSCF1648.jpg

DSCF1645.jpg

DSCF1646.jpg

DSCF1644.jpg

DSCF1643.jpg

DSCF1642.jpg

I`m not driving too fast, I`m flying too low...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nettopp fortalt av en kompis at det kunne være det... Virker også som det er det, fordi den skriker no jævli når jeg har fullt rattutslag...

Kanskje derfor den ikke er så lett på rattet heller vil jeg tro..

Ahh... skriver den så må du stramme servo reim eller bytte den :-)

men se over oljen for sikkerhets skyld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er servoreima? Og i hvilken beholder er servolja? Den svarte?

beholderen til servo oljen er den svarte boksen med batteriet.. (sjekk nivået på peilepinnen)

reimen er i fra reimhjulet til servopumpen, se på den siden register dekselet står..

det er bare til å justere den med en 17 mm nøkkel (vist jeg ikke husker feil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider