Kennster Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Halla, Jeg har en 323F GLX 95 modell, som jeg etterhvert har forelsket meg i... Men den går jo som en dass... Så, hva kan man egentlig gjøre? Har lett masse etter sider med info og litt inspirasjon, noen som vet om noe bra? Drømmen er og klemme inn en sinna V8'r (, bygge om til bakhjulstrekk og skremme vannet av alle med blankpolerte audier, men det er vel ett stort skritt og ta:-)? Dessuten er originalhjulene ALTFOR små, de passer jo ikke i hjulbuen i det hele tatt, det er det sikkert flere som har sett, men det er jo ikke LOV med større hjul, så jeg ser også etter noe styling som kan dekke det bedre inn, kanskje kan jeg senke den en del også... Vel, om noen har noen tips blir jeg glad:-) -K- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Kjøp 16-17" felger, samt senker den så slipper du det store gapet i hjulbuen. Motorplanene dine bør du roe an litt med. Skal være rimelig oppegående bare for å bytte en motor, selv om det er plug and play. Ta heller å la en tråd på... http://www.mazda-ogn.org/forum Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg