aceex Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Har bare klasse 2 bilstereo i bilen og det er for lite for meg. Er det noen som vet hvor jeg finner info/tegninger og hvordan jeg kan bytte ut høytalere, eller hvilken størrelse som sitter hvor. Går det ann og koble til forsterker til det orginale lyd systemet ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lakalau Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Det vet jeg ikke, tok ut den orginale spilleren og satte inn en Clarion-spiller. Skal selv koble forsterker men må bare finne en vei gjennom den j#%&( torpedoveggen:watchout Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aceex Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Lakalau skrev: Det vet jeg ikke, tok ut den orginale spilleren og satte inn en Clarion-spiller.Skal selv koble forsterker men må bare finne en vei gjennom den j#%&( torpedoveggen:watchout Hadde håpet og slippe det, synes det ser bra ut med orginal spiller i bilen, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lakalau Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Ja det ser bra ut, men den orginale hadde ikke Mp3:( Ser ut til at det er mulig å ta strømkabel gjennom torpedoveggen under bremsekraftforsterkeren, men det er trangt der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aceex Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Lakalau skrev: Ja det ser bra ut, men den orginale hadde ikke Mp3:(Ser ut til at det er mulig å ta strømkabel gjennom torpedoveggen under bremsekraftforsterkeren, men det er trangt der.. Ja en enkel løsning for mp3/telefon, bruker en kasett adapter som jeg kobler til mobilen min så kan jeg spille mp3 sanger. men kan ikke bruke cd med mp3. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unge_Lafton Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Kjøp dere heller en FM sender som dere plugger i mp3 spilleren, så kan man for eksempel ha med ipoden med haugevis av sanger i bile...;) Siter 00 Volvo V70 2.4T---Finbilen 07 Toyota Hiace D4D 4¤4 Lang type---Firmabil 82 Ford Transit 3,0 v6 Med Tvillinghjul---Festbil/Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aceex Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Ford_RS skrev: Kjøp dere heller en FM sender som dere plugger i mp3 spilleren, så kan man for eksempel ha med ipoden med haugevis av sanger i bile...;) Har hørt og lest at ikke blir så bra lyd av FM sender. men det er en smart løsning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unge_Lafton Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 En på arbe har en ipod og en orginal ipod fm sender. han sier det er grei kvalitet innenfor 15m radius.. Siter 00 Volvo V70 2.4T---Finbilen 07 Toyota Hiace D4D 4¤4 Lang type---Firmabil 82 Ford Transit 3,0 v6 Med Tvillinghjul---Festbil/Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsolaas87 Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Har lyst på ein saab 9-5 men elsker musikk i bil og vil ikkje ha noke orginalt og kjedeleg, er da mykje stress å montere spelar og forsterkar i dei bilane ?? Siter Golf 2 CL gjett bort Volvo 940Gl 2,3 liter Grombilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lakalau Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Hei:) Har selv montert en clarionspiller i bilen+ sub og forsterker, synd jeg kortslutta spilleren men det var ikke noe stress egentlig. Du må ha en innsatskassett der den orginale spilleren stod. Ellers er det bare å demontere en plate under dashbordet for å komme til gjennomføringen i torpedoveggen som ligger rett over pedalene. Der trekker du strømkabelen gjennom og tar opp listene til dørkmattene bakover:) Ganske greit egentlig! Jeg har en 22mm2 strømkabel, måtte smøre den inn med grease for å få den gjennom torpedoveggen, var noe trangt der, men det gikk:) Kjører selv en 9-5 Estate 2001. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsolaas87 Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 takk for hjelpa ;) Siter Golf 2 CL gjett bort Volvo 940Gl 2,3 liter Grombilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lakalau Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Bare hyggelig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg