theopelking Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 hei jeg lurer på om noen her har kjøpt felgpakkene som sharfir annonser med f,eks 18" med dekk for 6999kr å 19" 7999kr å dem som står på hans hjemmeside hørtes ut som bra tilbud der her men noen,som har kjøpt disse pakkene å vet slags felger dette er snakk om?noen som har bilder el erfaring med det så kauk ut:puke: Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Er greie priser der nå, kjøpte 19" ASA felger med Toyo T1R dekk der for 9999kr. For 3uker siden. De felgene er jo dyre egentlig, men virker som han har skrudd ned prisene mye nå som de flytter.. Løp og kjøp:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 jau blir nok handel,men noen som har e mail el noe sånt dit?men ingen som hadd kjøpt av disse pakkene her da? moro å sett hvordan dem ser ut Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Å sende mail eller ringe til Sharif er nytteløst. Selv vil jeg aldri ha noe mere med Sharif å gjøre. Useriøs fyr! Flere kompiser av meg har til og med fått gamle dekk og andre dekk enn bestilt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Felgpakkene er som regel mye billigere enn det som står på hjemmesiden hans. Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Det lureste er å dra til han. Det er nok da du får de beste prisene, og du får se hva du handler... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 hvor dem holder til a? Oslo eller? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 like utafor oslo, på vei mot gardermoen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 hvor dem holder til a? Oslo eller? Bølerveien på Skedsmokorset, om det sier deg noe. Fant det ikke på kartsøk på Gule Sider... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Det som kan være dritt hvis du bor langt unna, er at han ikke har det du skal ha på lager. Så han tilbyr deg og sende billig osv. Og telefon er jo nytteløst. Mail har funket for meg hver gang.. Dro dit for 1mnd siden, kjøpte noen felger. Og skulle få ettersendt senter ringer, ca 3 dager.. De har jeg ikke sett ennå... Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 hva er mailen hans a burny? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 hva er mailen hans a burny? bestilling@sharif.no Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 tnx Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 vekker til live en gammel tråd igjen.. fremdeles ingen som vet hvilke felger som er i billigpakkene til Sharif? Var litt lagt å dra 120 mil bare for å se på felgene.. :) Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olè-Boy Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Hei, jeg har lurt på det selv jeg, om hvordan de ser ut osv, Siter 17" 5x100 ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg