mliland Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Jeg har en 1500 motor som har stått i en boble 1303s 1974 mod. i tillegg har jeg to gulvplater til samme bil, henholdsvis til høyre og venstre side. ta kontakt ved interesse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conconsal Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 pris på motor og hvor bor du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mliland Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 jeg bor i oslo, pris 1500kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mliland Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 1200kr for motoren. jeg har også en helt ny starter til samme bil. har kun vært påmontert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg