Stress87 Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 gleder meg til hele er fedig... jeg synes dere bruker litt lang tid! mye somling hos maskinarbeiderene? Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 vi har verksted bare halve uka, også tar det sin tid og programere denna maskina.. syns det tar lang tid jeg også.. :( men vi er snart i mål nå.. jeg skal dreie ned noen stempler jeg har liggende til neste uke, men det er fort gjort.. så jeg kommer til å gå på å borre på hull til utblåset, gjenge hull til denna nippelen og til setskruene.. så må CNC maskina få et program for stempelet og da er vi nerme test.. å sette den sammen tar jo ikke lange tia.. :) skal vel prøves på en EVO 7 tru jeg:cool: du kunne jo kanskje ha sendt din oppover også da hvis du tørr så kunne vi ha hatt en test dag og filma alt..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennyman Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Du nevnte pulverlakkering, da er det vel en del av elevbedriften eller? ;) Hva tror du dere kunne tatt for to mc-felger da? Blir ikke før til starten av 2007, så dere har god til å tenke gjennom saken ;) Farger har dere? Siter 1997 Audi a4 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet November 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 pulver lakkering funker nok ja.;) må bare forhøre meg om litt farger og slikt.. er vel mest standar farger da.. kommer vel på ca 300 kr for lakkering tru jeg.. men du må plukke vekk det som ikke skal lakkeres da siden det ikke går ann å maskere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 vet om en ting dere kan lage, adaptere til luftfilter. Mange litt nyere biler trenger en adapter fra LMM med rundt uttak til luftfilter, noe som f.eks jeg trenger. Men siden jeg bor så langt unna blir det litt vanskelig. Men sikkert flere rundt i Lillehammer osv som kan være intr i det. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet November 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 den var ikke dum.. :) tar med oss alt av ideer videre.. men vi sender jo over hele norge da så om du er intr. så er det bare å si ifra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 kunne godt ha sendt dumpen til dere, men blir nok mer stress en å teste den her... dess uten er jeg ikke helt fornøyd med den. fjøren er for svak (to kan gå men ikke så gunstig) og er ikke helt tett med stempele heller. toleransen var nok litt for stor. jeg var litt uheldig å traff ytterst på begge toleransene så det er 0.05 mm klaring. så jeg kommer nok til å lage en til:D Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 den var ikke dum.. :) tar med oss alt av ideer videre.. men vi sender jo over hele norge da så om du er intr. så er det bare å si ifra.. om dere kan fikse mål og slikt på bilen jeg har så kan dere bare lage og sende til meg :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf1600TIC Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Er bedriften enda i live eller ?!??! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 heisann hvordan går det med dump ventilen? Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg