Gå til innhold

Hm.... Iceaudio sitt testlaboratorie??

Ranger emnet

PerryZaphire

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Takk.

Så da er GZ spl elementet verdens beste/tilnærmet verdens beste .

NEI!

Det er bare det beste de har testet...

Går ikke an å si at noe er verdens beste heller egentlig.

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hello:

Jeg har aldri prøvd RE så derfor jeg lurte på om det var gjort lignende tester av de.

hvorfor spør du ikke heller importøren av RE til å sende inn når magasiner spør om å få låne elementer til testing i en slik test.. i steden for å whine som en dritt unge å beskylde iceaudio med tomme beskyldninger

Mitt Opel Astra prosjekt

Listen to your music, not your speakers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor spør du ikke heller importøren av RE til å sende inn når magasiner spør om å få låne elementer til testing i en slik test.. i steden for å whine som en dritt unge å beskylde iceaudio med tomme beskyldninger[/QUote]

hvem faen er det som whiner egentlig?

Jeg lurte bare på 2 ting:

Verdens beste (som omtalt i auto hifi's test)

Lignende tester.

Jeg beklager om DU og noen andre her følte dere personlig støtt.

Hvorvidt jeg beskylder IceAudio eller noen andre for ditt og datt kan diskuteres ett annet sted.. jeg vet godt hva enkelte folk styrer med men det er jo ingen sin rett eller business å spørre om hva slike tester blir begrunnet med og utfall som "verdens" beste kanskje er litt drøyt når det er snakk om ett så hyperseriøst testpanel som Auto Hifi.

Verdens beste er jo selvfølgelig Poison Audio! For det har jeg lest på Qxl..

:hmmmmmmmmm:

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp magasinet.. støtt nei.. har ikke noe med ice å gjøre og personlig syns jeg ikke noe om den høytaleren de kårer som vinner. Men ubruklig trådnavn syns jeg. du kunne ikke bare ha spurt om det du faktisk lurte på?..

http://iceaudio.no/images_tester/17018-Ground_Zero_GZNW12SPL.jpg

Hva?

Verdens beste 12" faktisk... .

Basert på hva??

Dette er da et ganske så konkret spørsmål etter det jeg kan se.

I utgangspunktet er dette en diskusjon som er helt bortkastet!

Villedende reklame er en ting, men å kalle et produkt for "verdens beste" er en annen ting.

Kunden som leser vil tro på det som står skrevet og sammen med den forsterkeren på 4000 watt! til kr.998,- han fikk tilslaget på, på http://www.qxl.no så låter det bare elendigt.

Hvorfor?

Fordi kunden har blitt lurt av skrevne tall i en test (gjerne gjort av useriøst testpanel eller av mindre kyndigt personell).

Personlig erfaring er bedre enn en hvilken som helst test!

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider