PerryZaphire Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Selvfølgelig er det til å stole på. Takk. Så da er GZ spl elementet verdens beste/tilnærmet verdens beste . Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Takk. Så da er GZ spl elementet verdens beste/tilnærmet verdens beste . NEI! Det er bare det beste de har testet... Går ikke an å si at noe er verdens beste heller egentlig. Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Takk. Så da er GZ spl elementet verdens beste/tilnærmet verdens beste . nja...eller noe av det beste de har testet i sin klasse Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Auto Hifi var jo til å stole på? Hmm... flama jeg nå ? :D:thumb Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 :hello: Jeg har aldri prøvd RE så derfor jeg lurte på om det var gjort lignende tester av de. hvorfor spør du ikke heller importøren av RE til å sende inn når magasiner spør om å få låne elementer til testing i en slik test.. i steden for å whine som en dritt unge å beskylde iceaudio med tomme beskyldninger Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 hvorfor spør du ikke heller importøren av RE til å sende inn når magasiner spør om å få låne elementer til testing i en slik test.. i steden for å whine som en dritt unge å beskylde iceaudio med tomme beskyldninger[/QUote] hvem faen er det som whiner egentlig? Jeg lurte bare på 2 ting: Verdens beste (som omtalt i auto hifi's test) Lignende tester. Jeg beklager om DU og noen andre her følte dere personlig støtt. Hvorvidt jeg beskylder IceAudio eller noen andre for ditt og datt kan diskuteres ett annet sted.. jeg vet godt hva enkelte folk styrer med men det er jo ingen sin rett eller business å spørre om hva slike tester blir begrunnet med og utfall som "verdens" beste kanskje er litt drøyt når det er snakk om ett så hyperseriøst testpanel som Auto Hifi. Verdens beste er jo selvfølgelig Poison Audio! For det har jeg lest på Qxl.. :hmmmmmmmmm: Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Auto Hifi var jo til å stole på? verdens beste er jo subjektivt...men sånn rent ut i fra målinger så er det det beste de har testet,om det lydmessig er det beste avhenger av øret som hører. Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 kjøp magasinet.. støtt nei.. har ikke noe med ice å gjøre og personlig syns jeg ikke noe om den høytaleren de kårer som vinner. Men ubruklig trådnavn syns jeg. du kunne ikke bare ha spurt om det du faktisk lurte på?.. Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Jeg vet mindre enn flere her tror ser jeg :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 les eisa du.. hvis du skal se hva som er kåret til verdens beste.. er vel det mest seriøse test panelet jeg vet om i hvertfall.. selv om jeg ikke er enig med det de skriver som regel, men jeg er nå bare en fyr med 2 ører og har mine egne meninger.. Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Ja bør vel kanskje begynne å lese det bladet. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 http://www.eisa-awards.org/history/2006-2007/mobile.html Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 kjøp magasinet.. støtt nei.. har ikke noe med ice å gjøre og personlig syns jeg ikke noe om den høytaleren de kårer som vinner. Men ubruklig trådnavn syns jeg. du kunne ikke bare ha spurt om det du faktisk lurte på?.. http://iceaudio.no/images_tester/17018-Ground_Zero_GZNW12SPL.jpg Hva? Verdens beste 12" faktisk... . Basert på hva?? Dette er da et ganske så konkret spørsmål etter det jeg kan se. I utgangspunktet er dette en diskusjon som er helt bortkastet! Villedende reklame er en ting, men å kalle et produkt for "verdens beste" er en annen ting. Kunden som leser vil tro på det som står skrevet og sammen med den forsterkeren på 4000 watt! til kr.998,- han fikk tilslaget på, på http://www.qxl.no så låter det bare elendigt. Hvorfor? Fordi kunden har blitt lurt av skrevne tall i en test (gjerne gjort av useriøst testpanel eller av mindre kyndigt personell). Personlig erfaring er bedre enn en hvilken som helst test! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Personlig erfaring er bedre enn en hvilken som helst test! Mvh Pål Jeg vil ha personlig erfaring! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opeth Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Det vil jo sikkert bli mye for alle andre å rette seg etter :fatality: Kommer an på om personen har erfaring med masse utstyr eller er bare er en som er i ekstase etter å ha testet sin første sub..... Har mer tro på tester gjort av blader som tester alle produkter under like forhold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg