postcar Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 hva trenger jeg av programmer og komponenter? fint om dere oppgir linker til steder man får kjøpt det også! Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Prøvd komplett.no f.eks? mpx.no... slike steder kanskje har det du leter etter Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 har sett der, men vet ikke hva jeg trenger. åssen tomtom f.eks? åssen bluetoth gpsboks? Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 TomTom har sikkert en versjon til mobil bruk? Blåtann er en standard, så samme hva slags GPSboks du bruker, trådløs er vel ok. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aeroild Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Jeg bruker TomTom Navigator 6 og har en bluetooth GPS-mottaker. Funker som bare det! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 aeroild, hva slags merke gps? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aeroild Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 En noname BT74R GPS-mottaker jeg kjøpte for en billig penge på ebay Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cj2002 Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 hva trenger jeg av programmer og komponenter? fint om dere oppgir linker til steder man får kjøpt det også! Wayfinder: http://www.lommekjent.no/produkter/gps_for_mobiltelefon/ mpx.no komplett.no Vil gjerne høre erfaringer dersom du har kjøpt og/eller testet.. Siter Hilsen cj c¨,) '01 Audi A4 1,9 TDI PumpeDyse avant x '89 VW Golf MKII Lesjøfors senking x '84 Volvo 240 ...oppstarteren av: -= forsikringstråden på forumet =- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg