Gå til innhold

schmidt VN-line felger

Ranger emnet

BadV12

Anbefalte innlegg

Danke =)

Lurte litt på dim.. Hadde 8x19" på RS6-felgene.. Får vell kjøpe samme dim på schmidt-felgene også da..

Er det forresten flere som er plaget med at kun innerkanten på dekke slites?

Min A4 er senka 35mm og spiser innerkanten.. Har punktert på ene siden foran pga dekke var slitt rett igjennom.. :/

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danke =)

Lurte litt på dim.. Hadde 8x19" på RS6-felgene.. Får vell kjøpe samme dim på schmidt-felgene også da..

Er det forresten flere som er plaget med at kun innerkanten på dekke slites?

Min A4 er senka 35mm og spiser innerkanten.. Har punktert på ene siden foran pga dekke var slitt rett igjennom.. :/

har ikke vurdert en hjulstilling?

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Jeg har hatt det motsatte problemet, med at ytre hjulbuekant spiser opp dekket, men slo inn kanten på forskjermen, så ordna det seg.. Du har sikkert hatt problemer med innpresset på felgene, og hadde løst det med en 5mm spacer på hver felg vil jeg tro.. Uansett ang. schmidt felgene, få deg 8" forran og 9,5" bak eller no, blir gromt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kossn dekk dim har du da? og senking?

Problemer med innpresset? felgene og dekkene gikk akkurat i kant med skjermene.. Perfekt spør du mæ. Med spacere hadde de jo stukket på yttersiden. Og det like jo ikke onkel politi..

Forskjellig bredde på felgene foran å bak med samme dekk-dim? det du mene?

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Kossn dekk dim har du da? og senking?

Problemer med innpresset? felgene og dekkene gikk akkurat i kant med skjermene.. Perfekt spør du mæ. Med spacere hadde de jo stukket på yttersiden. Og det like jo ikke onkel politi..

Forskjellig bredde på felgene foran å bak med samme dekk-dim? det du mene?

Har 55/40mm... Har 235 på 8,5" rundt bilen. Jeg hadde på 5mm spacere bak, for å få de litt ut mot buen. Men forran sleit jeg litt, pga innpresset på felgene var likt forran og bak. For deg tenkte jeg F.eks 8" forran, og dekkdim 225/40/18, og 9,5" bak med 255/35/18.. hadde vært smuud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider