V940R6 Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Ryggelys er noe som ikke er påbudt , altså i klartekst : du trenger det ikke. Men dersom det er montert på bilen, så skal det virke.... jeg fikk faktisk mangellapp på grunn av at jeg hadde 6 stk(he he, 4 store spredere...) 2 på tak, 2 originale og 2 på fangeren... ulovlig? seff, men koblet de bare bort etter kontrollen til den var godkjent... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Det var en gladmelding. Jeg er innkalt til biltilsynet på fredag, og ryggelysene mine er røde. Da kanskje jeg slipper å skifte baklykter før visningen. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Hvis du er kalt inn pga "hjemmesota" (røde) baklys så hjelper det lite å ta ut ryggelyspæra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Hvis du er kalt inn pga "hjemmesota" (røde) baklys så hjelper det lite å ta ut ryggelyspæra. Innkalt pga. at en politimann mente at det var rart om det ikke var noe galt med bilen min, så han skrev ut en jævla mangellapp. Lønner seg IKKE å fortelle politiet forskjel på rett og galt. Det har jeg gjort, og da blir de pissed, og går inn for å ta deg. blir man stoppet, så HOLD KJEFT for all del. Da slipper man å demontere halve jævla bilen for å få den gjennom EU`n.:puke: Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Innkalt pga. at en politimann mente at det var rart om det ikke var noe galt med bilen min, så han skrev ut en jævla mangellapp.Lønner seg IKKE å fortelle politiet forskjel på rett og galt. Det har jeg gjort, og da blir de pissed, og går inn for å ta deg. blir man stoppet, så HOLD KJEFT for all del. Da slipper man å demontere halve jævla bilen for å få den gjennom EU`n.:puke: hørtes ut som om du kansje var litt uheldig med en uttalelse eller to ;) :chairshot Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Da slipper man å demontere halve jævla bilen for å få den gjennom EU`n.:puke: Høres også ut som han hadde helt rett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeeZuZz Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Høres også ut som han hadde helt rett. Haha skulle akkurat til å si det :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg