Gå til innhold

Project "Pimp My Vectra" oppdatert med bilder! :)

Ranger emnet

GangstaP

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt 18år som har en Vectra B som skal shines opp!

Akkurat nå (10.des) er den orginal utvendig, men har noe styling som skal lakkeres (av meg) og monteres:

Rieger frontleppe (montert)

Rieger bakleppe (montert)

Rieger sideskjørt (montert)

Rieger bakrutesenker (lakkert)

Øyelokk (montert)

DTM potte med 2X3" utblås

Neon (flau over det)

Har tatt av alt bak utenom Opel-emblemet, men det blir nok værende på da det vil bli hull i bagasjelokket om jeg tar dette av... :( Orker foreløpig ikke å sparkle og lakkere dette..

Ellers har jeg montert:

JVC KD-AVX1 (DVD-spiller med 3" skjerm)

Pyle 7" widescreen skjerm

Kicker 15" Baric Solo (Firkanta element)

Rockford Fosgate 501S forsterker

(Må bytte ut høytalere i dørene fremme og bak med tiden)

18" TSW Pace sommerfelger. Skal også senke bilen 35mm (kun fjører).

92 BMW 318IS M-powah

98 Opel Vectra Rieger Pimped Edition (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe.. Jeg digger de felgene! ;) Gleder meg til BSBILDELER får sendt pakken med styling og senkesett samt bakpotte!

Så får jeg DVD-spilleren i morgen, og 15" kicker sub på mandag håper jeg!

det kan ta sin tid.. jeg ventet 5 eller 6 uker på rieger pakka mi

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har endelig fått alle tingene jeg bestilte fra BSBILDELER! Tok sin tid det!

Men, nå skal jeg få bestilt lakk i morra, så blir det vel lakkering av Rieger skjørtesettet til helga! :D

Kommer til å ha det travelt frem mot 18-årsdagen..! Mye å montere, men endene skal nok møtes!

Får ikke gjort så mye i ukene da jeg går på skole og ikke bor hjemme. Har ikke bilen på hybelen.. Så, det jeg får gjort, blir gjort i helgene! :p

92 BMW 318IS M-powah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke gjort så mye i ukene ..... Så, det jeg får gjort, blir gjort i ukene!

Helgene kanskje? :D

Blir nåkk bra når det blir bra det her. :m'm: :m'm: Har enda ikke montert hekkskjørtet mitt å det e ca 3 mnd siden æ fikk det. Ting tar tid... :yodude:

2007 Nissan Navara 35"

2009 BMW 320 XDRIVE

1983 Golf 1,5C

X 2008 Polaris RMK Shift 600
X 2006 Volvo S40
X 1996 Ford Mondeo
X 1986 Toyota Landcruiser
X 1996 Opel Vectra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, mente helgene.. :p Fikset på det nå!

Men, får håpe jeg får gjort ting litt kjappere da! :D Syns det er "flaut" å kjøre orginal vectra b! :p

blir fint dette=) åssen er bilen ellers i lakken? fin?

hehe ganske gubbete egentlig, men felger og senk gjør den del med dem! og du tar den jo hakket lengre, så da hjelper det veeldig!

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir fint dette=) åssen er bilen ellers i lakken? fin?

hehe ganske gubbete egentlig, men felger og senk gjør den del med dem! og du tar den jo hakket lengre, så da hjelper det veeldig!

Bilen har bare hatt 1 eier, og det er mine foreldre som jeg overtar bilen av..! Derfor er det vel jeg som har laget noen få skraper i lakken da jeg var litt mindre og vasket bilen! :p Men, for all del, den er ikke så verst i lakken! Plastikklistene er litt solskadet, men det er bare litt skovoks eller plastikkfornyer som skal til der.

Jeg tenkte å polere/bone bilen en dag med en voks som har litt blåfarge i seg for kanskje å få bort det verste.. Noen som vet om et bra produkt til dette?

Men, som du sier, senk og felg gjør sitt, men jeg er evig glad for at Rieger styling! Den er liksom ikke noe insane-japse-killer-styling med luftinntak overalt! Den er så utrolig plain og viderefører linjene synes jeg! :D

92 BMW 318IS M-powah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn...! :D

Måtte ofre en fredagskveld for å få lakkert stylingen...! Det så veldig bra ut da jeg var ferdig med det siste klarlakk-strøket..! Men jeg er redd for at det blir noen "nupper", men det må man nesten forvente når man ikke har "lakk-hall" med ventilasjon, fast temperatur ++! :p

Uansett, skal poste noen bilder i morra! ;)

92 BMW 318IS M-powah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn!

I helga fikk jeg:

Lakkert stylinga:

2dhfak9.jpg

Laget emblemfri grill:

29o0lk9.jpg

Tatt rust på dørene og langs kanalen:

4dw7nkn.jpg

Dette skal lakkeres i juleferien..!

Skal få tatt flere bilder senere, men under dårlige lysforhold og slakk holdning ble det til dette! :p

Stylinga blir montert i juleferien en gang. Må bare vente på at mor og far skal få den nye Passat'en! Så kan jeg gjøre "whatever I want"..! Ikke så kult for foreldre å kjøre stylet Vectra! :p Hehe....

92 BMW 318IS M-powah

Lenke til kommentar
Del på andre sider