Gå til innhold

Project "Pimp My Vectra" oppdatert med bilder! :)

Ranger emnet

GangstaP

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det e stilig å lage sånn grill sjøl men syns ikke du åsså den e litt for gjennomsiktig?

29o0lk9.jpg

Har vurdert å lurt litt fram å tilbake ka man kan gjøre for å gjøre den mindre gjennomsiktig. Du tenkt no på det?

2007 Nissan Navara 35"

2009 BMW 320 XDRIVE

1983 Golf 1,5C

X 2008 Polaris RMK Shift 600
X 2006 Volvo S40
X 1996 Ford Mondeo
X 1986 Toyota Landcruiser
X 1996 Opel Vectra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det e stilig å lage sånn grill sjøl men syns ikke du åsså den e litt for gjennomsiktig?

29o0lk9.jpg

Har vurdert å lurt litt fram å tilbake ka man kan gjøre for å gjøre den mindre gjennomsiktig. Du tenkt no på det?

Den ser veldig gjennomsiktig ut ja, men det var den tetteste nettingen jeg fant! Vet ikke helt hva man kan gjøre for å få den til å se tettere ut.. En kan kanskje finnne frem noe tykk maling eller noe sånt for å gjøre den "kraftigere", men jeg tror ikke det vil bli så bra!

Tror kanskje jeg skal legge en tynn svart plate på innsiden av nettingen, slik at det ikkje blir gjennomsiktig, men mer markert.. Får nesten bare se! Får snart julerferie fra skolen, så da blir det nok en del gjort med bilen..

92 BMW 318IS M-powah

98 Opel Vectra Rieger Pimped Edition (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser jo låvende ut=)

Stilig at du har mot nok til å lakke selv, selv om du ikke har gjort dette før ;)

Gleder meg til nye bilder =)

Takk..! Syns ikke det var så vanskelig å lakke selv faktisk, og resultatet blir nok egentlig veldig bra når jeg får "bonet/polert" bort støvnuppene..!

Skal få tatt noen skikkelige bilder i løpet av uka!

92 BMW 318IS M-powah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Hvor kjøper du lakk? Pris?

Og PS, Nice den farge på vectran:)! Polarhavis blå er en av de peneste fargene til opel synes jeg, Men er noe dritt med hvit grunning Mørkeblå/lila bil og steinsprut!

Og Bilen ser bra ut.

Jeg kjøpte lakk av den lokale billakkereren i Bjerkreim.. :p Måtte gi 2200,- for:

-2 liter lakk

-Nok klarlakk til skjørtesettet + herder og tynner

Fikk altfor mye lakk, men det var vel det minste han ville blande til meg! :p

Uansett, er meget fornøyd med fargen!

Kan gi deg nr. til han billakkereren hvis du er interessert! Er litt dyr, men igjen meget bra produkt! :D Anbefales

92 BMW 318IS M-powah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke fordi hulla er for store.. det er fordet den nettingen der er for tynn..

jeg har nettinggrill liggendes, må bare flytte festene på den, den er mye tykkere, men har også større hull, men den ser bra ut tought

Hvor mye skal du ha for nettinggrillen?!

Jeg laget bare en provisorisk grill av noe overflødig netting som følgte med Rieger-stylingen... Ville liksom ikke bruke 1000,- på en ny grill nå når jeg har lagt ut veldig mye i styling, dvd-anlegg, felger etc....

92 BMW 318IS M-powah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Jeg kjøpte lakk av den lokale billakkereren i Bjerkreim.. :p Måtte gi 2200,- for:

-2 liter lakk

-Nok klarlakk til skjørtesettet + herder og tynner

Fikk altfor mye lakk, men det var vel det minste han ville blande til meg! :p

Uansett, er meget fornøyd med fargen!

Kan gi deg nr. til han billakkereren hvis du er interessert! Er litt dyr, men igjen meget bra produkt! :D Anbefales

Jeg kjøper lakk av topgun til bedre pris, men ellers takk.

skal du få på noen senke fjører?

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider