Hans Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Har bestillt gummipakninger til toppdeksla mine. Er det noen ulemper ved å ha det egentlig? De fleste bruker jo kork..... :rolleyes: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Originally posted by Air 63 Har bestillt gummipakninger til toppdeksla mine. Er det noen ulemper ved å ha det egentlig? De fleste bruker jo kork..... :rolleyes: Nope kun fordler de tetter bedre og kan tas av og på. Stå på Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet August 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Grrrr.... fikk feil dah.... :mad: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Sikker på at det er Chevy motor da? Ikke sånn derre Olds eller.no... Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet August 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 som står i? Det er orginalmotoren.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Originally posted by Air 63 Grrrr.... fikk feil dah.... :mad: Ærre mulig og få feil pakning til toppdekselet på en SBC??????? Den er jo firkanta avlang med fire hull i... Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet August 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Originally posted by Era Ærre mulig og få feil pakning til toppdekselet på en SBC??????? Den er jo firkanta avlang med fire hull i... Era Fikk kork isteden for gummi... Var tomt... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 oki Sånn feil altså... Sett dem på da vel, og husk å smøre dem inn med sånn klister-lim (som jeg ikke husker hva heter) Brun/svart stoff på hvit plastflaske, med pensel i lokket. Skjønner du Era hva jeg mener? Kjent. hmmm... Dette smører du mellom pakningen og dekselet, sånn at det under montering, og seinere, ikke sklir til side. Da slipper du oljelekasje. :) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Originally posted by Ratata oki Sånn feil altså... Sett dem på da vel, og husk å smøre dem inn med sånn klister-lim (som jeg ikke husker hva heter) Brun/svart stoff på hvit plastflaske, med pensel i lokket. Skjønner du Era hva jeg mener? Kjent. hmmm... Dette smører du mellom pakningen og dekselet, sånn at det under montering, og seinere, ikke sklir til side. Da slipper du oljelekasje. :) Du tenker på sån pakningslim. Kan bruke vanlig pakningstoff på den siden opp mot dekselet bare så funker det. Men det er jo liten vits i og bytte pakning hvis deksela subber i vippene da... OBS! ved bruk av korkpakning ikke dra til hardt den skal få trekke olje og svelle litt ås dra til litt til men ikke hardt da ødelegger du den. Dette er vanligste årsak til at de begynner og lekke. Stå på Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Originally posted by Ratata oki Sånn feil altså... Sett dem på da vel, og husk å smøre dem inn med sånn klister-lim (som jeg ikke husker hva heter) Brun/svart stoff på hvit plastflaske, med pensel i lokket. Skjønner du Era hva jeg mener? Kjent. hmmm... Dette smører du mellom pakningen og dekselet, sånn at det under montering, og seinere, ikke sklir til side. Da slipper du oljelekasje. :) Permatex kanskje?? Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Originally posted by Finepix Permatex kanskje?? WE GOT A WINNER!!! :D :D Jupp, det var den j tenkte på. Jerneteppe deluxe ass! :rolleyes: Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg