Gå til innhold

Bensinpumpe tok kvelden?

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

Her i går når jeg skulle på jobb startet ikke bilen, Koblet av bensinslagen foran og etter litt feilsøking fant jeg ut av at den ikke fikk bensin. Da målte vi og vi hadde strøm på pumpa så det var ikke feil. Lettest og bare bytte pumpa?Ny pumpe har jeg hørt koste ca. 4000kr?

 

Kan jeg kjøpe noen slags Racingpumpe mens jeg er i gang og skal ha ny?noen forslag? Jeg tenker skal jo ha C20let opp i den 1 dag , Og orginal pumpe funker sikkert, men fikk faktisk fuelcut mye fjor etter herjing, ikke nok bensin.så hmm

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollevold har pumper som er langt billigere enn de 4k du snakker om. Du finner nok noe som passer:

http://www.kollevold.no/facet.htm

 

Har lurt på om det kan være noe hvisatteromatter jeg får sprit på tanken en gang.

 

Ellers har jo tiger speed parts pumpe som skal funke til LET til 1800,-

 

-Magnus-

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst du har pumpe i tanken så får man jo tak i walbro 255 l/t pumper til rett over tusenlappen...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet du sikkert at pumpa ikke går? Du får kjøpt bra pumper hos jma og protrim

 

Denne koster vel drøye 3800, men leverer til mer enn du antakelig skal ha i let'n din!:)

a1000pumpe3.jpg

 

Visst du har pumpe i tanken så får man jo tak i walbro 255 l/t pumper til rett over tusenlappen...

 

 

Pumpa går når der ute av bilen,når jeg tok den på batteriet på en annen bil, alt har strøm ,sikkringen er like hel og fin men har ikke sjekket relet, men skal gjøre det nå. Men for og være helt ærligt tror jeg må bytte pumpe for tror ikke det er relet.

 

Fast omega

Den pumpa var fin den. Driver og titter etter pumper nå.

 

 

Ottesen hvor får jeg tak walbro 255l/t pumpe? Sikker på at de er så billige? hørtes nesten for godt ut til og være sant. :)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pumpa går når der ute av bilen,når jeg tok den på batteriet på en annen bil, alt har strøm ,sikkringen er like hel og fin men har ikke sjekket relet, men skal gjøre det nå. Men for og være helt ærligt tror jeg må bytte pumpe for tror ikke det er relet.

 

Fast omega

Den pumpa var fin den. Driver og titter etter pumper nå.

 

 

Ottesen hvor får jeg tak walbro 255l/t pumpe? Sikker på at de er så billige? hørtes nesten for godt ut til og være sant. :)

 

Sikker ja, har handlet flere pumper til den prisen... bare hør med Rage på 200sx forumet, Maxgets selger også sånne pumper... http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.php?t=20661&highlight=walbro

 

Mvh :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker ja, har handlet flere pumper til den prisen... bare hør med Rage på 200sx forumet, Maxgets selger også sånne pumper... http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.php?t=20661&highlight=walbro

 

Mvh :)

 

 

Okey takk takk, da skal det bestiles, størelse og mål på en type pumpe som walbro har du det?

 

 

Lurte på en ting til, Orginal pumpa mi sitter nedi tanken, er det mulighet for meg og bygge den ut av tanken hvis skjønner hva jeg mener, e?

 

mvh

sæther

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey takk takk, da skal det bestiles, størelse og mål på en type pumpe som walbro har du det?

 

 

Lurte på en ting til, Orginal pumpa mi sitter nedi tanken, er det mulighet for meg og bygge den ut av tanken hvis skjønner hva jeg mener, e?

 

mvh

sæther

 

Har ikke mål å sånn dessverre, men det har garantert Rage...

 

Vet ikke om det er mulig å bygge seg ut, skulle vel tro det visst pumpa er sterk nok til å dra opp bensina, men jeg vet ikke sikkert :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan prøve å sette pluss på minus å minus på pluss ... å kjøre pumpen feil vei ...for d kan hende bare pumpen har kjilt seg ... hjalp en kompis med samme problemet ... å da prøvde vi d ... å da fikk han liv i pumpen ... å har ikke vært plaga me pumpen siden ... å d var i fjor sommer en gang ... er da i alle fall vert et forsøk ... ta bare et elsternt bateri å to ekstra ledninger å prøv ... har jo ikke noe å tape på d :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår