Sæther Racing Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Nei begynnete og fuske den er sliten og nå er den død. har en ekstra pumpe som jeg skal sette inn i morgen, skal se om denne funker bedre. Men skal finne meg en Uorginal pumpe som er god for 500hk noe slikt. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Men har i planene fuel cell nå, Da tenkte jeg at jeg skulle montere pumpa utenfor, Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 alle dager skal du ha fuelcell i brakka di?:):wonder: Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Ja why not, koster ikke så mye som jeg hadde trodd, hvorfor ikke hehe, 2700 for tanken og ca, 3000 for pumpa jeg har lyst på. må gjøre i stand bilen før jeg får c20let i den ;) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 ja, men upraktisk for deg å bygge fuelcell i bilen om du skal bruke den til vanlig, med mindre du kjøper slik du feller ned i gulvet eller har under bilen..? Og skal du ha en tank større enn 30 liter, så blir den stoor! Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Kjøper nok bruksbil når V6 raser, så har ikke planer om bruk av bilen til a - b kjøring, da blir det full makeover igjen av bilen, store planer, kansje fått letta den litt breda den, få tak i litt mål fra v8 star omegan ?who knows, kommer sansyligthvis og bygge på denne bilen til jeg omkommer eller bilen omkommer, Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sehen Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Kjøper nok bruksbil når V6 raser, så har ikke planer om bruk av bilen til a - b kjøring, da blir det full makeover igjen av bilen, store planer, kansje fått letta den litt breda den, få tak i litt mål fra v8 star omegan ?who knows, kommer sansyligthvis og bygge på denne bilen til jeg omkommer eller bilen omkommer, Skal du ha i v8 motor, passer allt fra pontiac gto. Den er bygd på Omega B chassiet i Australia. Da må du ha sub framen framme og bak. Bak er den utsyrt med Dana 60 diffklump som tåler det du kan tilføre den av krefter, samt at den har tannstagstyring. Poenget med usa versionen er at den er venstrestyrt. Australske Holden og Engelske Vauxhall har jo høyreratt. Motoren er enten en LS1 på 5,7liter og 350hk, eller LS2 på 6liter og 400hk. Motorene er bygd helt i aluminium, og veier ubetydelig mere en v6 motoren. Den leveres med tremec 6 trins girkasse, og det skal forhåpentligvis gå rett inn uten modifikasjoner. Skal gå på ca. 50.000,- å få den hit som vrak fra opphøggeri i statene. Da har man 400 hester, og 0-100 på 5,2 sec. Toppfart på 270+ Burde vel duge, og allt er bolt on!!!!!!! Siter På ALKOHOL (E85) Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!! Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :) Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Da blir det omega b som neste prosjekt! hehe.. Men det var ikke det han mente.. V8star er en racingserie. De bilene har montster breddere!:D Slik vi liker det Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Har faktisk diskutert med en som driver import og bygging av bil privat, han sa til meg hvorfor setter jeg ikke inn en LT1 motor. v8 fra corvette, han ga meg info at det var bare og kutte til mellom aksel så kunne jeg kjøre med alt orginalt, bak aksling og alt. samme bensinpumpe, osv, Og ja mente breding også ja, det skal gå seg til ganske lett og bredde den foran, bak må driver jeg og studerer fine løsninger. det skriver jeg litt beruset klokken 8 morgen lørdag så alle skrivefeil skylldes derre Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg