Gå til innhold

Bensinpumpe tok kvelden?

Ranger emnet

Sæther Racing

Anbefalte innlegg

ja, men upraktisk for deg å bygge fuelcell i bilen om du skal bruke den til vanlig, med mindre du kjøper slik du feller ned i gulvet eller har under bilen..? Og skal du ha en tank større enn 30 liter, så blir den stoor!

Mvh FastOmega

Opel Omega A 3.0i 24v

Opel Omega A 2.0i

Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper nok bruksbil når V6 raser, så har ikke planer om bruk av bilen til a - b kjøring, da blir det full makeover igjen av bilen, store planer, kansje fått letta den litt breda den, få tak i litt mål fra v8 star omegan ?who knows, kommer sansyligthvis og bygge på denne bilen til jeg omkommer eller bilen omkommer,

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper nok bruksbil når V6 raser, så har ikke planer om bruk av bilen til a - b kjøring, da blir det full makeover igjen av bilen, store planer, kansje fått letta den litt breda den, få tak i litt mål fra v8 star omegan ?who knows, kommer sansyligthvis og bygge på denne bilen til jeg omkommer eller bilen omkommer,

Skal du ha i v8 motor, passer allt fra pontiac gto. Den er bygd på Omega B chassiet i Australia. Da må du ha sub framen framme og bak. Bak er den utsyrt med Dana 60 diffklump som tåler det du kan tilføre den av krefter, samt at den har tannstagstyring. Poenget med usa versionen er at den er venstrestyrt. Australske Holden og Engelske Vauxhall har jo høyreratt.

Motoren er enten en LS1 på 5,7liter og 350hk, eller LS2 på 6liter og 400hk.

Motorene er bygd helt i aluminium, og veier ubetydelig mere en v6 motoren.

Den leveres med tremec 6 trins girkasse, og det skal forhåpentligvis gå rett inn uten modifikasjoner. Skal gå på ca. 50.000,- å få den hit som vrak fra opphøggeri i statene.

Da har man 400 hester, og 0-100 på 5,2 sec. Toppfart på 270+

Burde vel duge, og allt er bolt on!!!!!!!

På ALKOHOL (E85)

Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!!

Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :)

Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk diskutert med en som driver import og bygging av bil privat, han sa til meg hvorfor setter jeg ikke inn en LT1 motor. v8 fra corvette, han ga meg info at det var bare og kutte til mellom aksel så kunne jeg kjøre med alt orginalt, bak aksling og alt. samme bensinpumpe, osv, Og ja mente breding også ja, det skal gå seg til ganske lett og bredde den foran, bak må driver jeg og studerer fine løsninger.

det skriver jeg litt beruset klokken 8 morgen lørdag så alle skrivefeil skylldes derre

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider