Gå til innhold

Gratulerer Auto Custom!!

Ranger emnet

Mr. SQ

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

få ut produktene på webshopen nå da! :hello:

Alle Hertz prisene er lagt ut her: http://www.engenaudio.com/Produkter/Hertz/Hertz.htm

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at noe har samme pris og noe har gått litt opp.

Det har noe med at Euroen er vesentlig høyere nå enn den gangen Glenn laget forrige prisliste og at Hertz har hatt en økning i pris på 12-18% pga råmaterialkostnadene. Ta f.eks kobber, 1 kubikk med kobber koster nå $1090 på verdensmarkedet, det er ny rekord:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har noe med at Euroen er vesentlig høyere nå enn den gangen Glenn laget forrige prisliste og at Hertz har hatt en økning i pris på 12-18% pga råmaterialkostnadene. Ta f.eks kobber, 1 kubikk med kobber koster nå $1090 på verdensmarkedet, det er ny rekord:(

Jeg syntes ikke denne økningen var ille i det heletatt. Noe har jo samme pris og som sagt har ikke noe gått mye opp i pris.

Og det er vel på tide at du får med Hertz i signaturen din nå? ;)

#1985 Opel Rekord 2.2i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ikke denne økningen var ille i det heletatt. Noe har jo samme pris og som sagt har ikke noe gått mye opp i pris.

Og det er vel på tide at du får med Hertz i signaturen din nå? ;)

Hehe, det har jeg ikke tenkt på, skal legge den til nå:)

Vi kommer til å lagerføre 98% av alt Hertz har, alt fra dieCi til Mille vil være lagervare hos oss, så jeg håper interessen for merket øker nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider