Earthquake Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Når får vi info om forsterkerne? Hadde vært interessant iforhold til Audison :) Forsterkerne er leveringsklare i Februar, men skal se om jeg klarer å grave frem noe info om dem fra Hertz. Hertz skiller nye HP forsterkerne fra Audison på følgende måte; HP er ment som en langt mer effekthøy og kraftig forterker enn Audison, men det er ikke spart på noe i konstruksjonen, så de er svært vellspillende, men har noe mer effekt enn Audison. Skal man sammenligne så ligger de et bittelite hakk over LrX, men under VrX. Så har vi blitt fortalt hvertfall:) Edit: Vet de kommer med 2, 4 og 5 kanaler, i tillegg 2 forskjellige monoblokker, begge strappbare og den ene blir sinnsykt sprek, mener å huske nærmere 4000 watt RMS:D Forterkerne får også et lite digitalt dispaly som man kan lese status osv på forsterkeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 GROMT :D Gratulerer forresten ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 vet dere størrelsen på chassiene? tenkte fks på mono blokka er like stor som som 4 kanaleren osv.....sikkert mange som kunne tenkt seg å vite det.....:rolleyes: Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 vet dere størrelsen på chassiene? tenkte fks på mono blokka er like stor som som 4 kanaleren osv.....sikkert mange som kunne tenkt seg å vite det.....:rolleyes: vi jobber med saken:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 vet dere størrelsen på chassiene? tenkte fks på mono blokka er like stor som som 4 kanaleren osv.....sikkert mange som kunne tenkt seg å vite det.....:rolleyes: nye planer jonny boy???? hehehehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 nye planer jonny boy???? hehehehehe neida,bare nysjerig på hertz! jeg så og hørte litt på demobilen til hertz da jeg var i sveits,og det var vel da jeg la skikkelig merke til hertz. Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 demo bilen til hertz,desverre dårlig bilde.... [/img] Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 vet dere størrelsen på chassiene? tenkte fks på mono blokka er like stor som som 4 kanaleren osv.....sikkert mange som kunne tenkt seg å vite det.....:rolleyes: Da har jeg fått målene på forsterkerne, Alle forsterkerne er like, med unntak den største monobloka, HP1KD. HP2, HP4, HP5 og HP1D: 548x240x55mm og HP1KD: 588x280x55mm Skal prøve å få tak i alle effektoppgifter også. HP 1KD = 3000 watt RMS 1 ohm og det kan linkes sammen opp til 12stk forsterkere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Flott da Anders og Pål...da får jeg vel noe info om disse produktene straks :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Flott da Anders og Pål...da får jeg vel noe info om disse produktene straks :) ASAP :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Er Hertz kategorisert som hardcore SQ komponenter, eller sånn midt på treet mellom SPL og SQ? Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Er Hertz kategorisert som hardcore SQ komponenter, eller sånn midt på treet mellom SPL og SQ? Hertz har et bredt utvalg som strekker seg fra rimelige entery-level produkter til vaskeekte high-end, men alle produktene, med noen få unntak, har fokus på mest mulig SQ for pengene. Men de har også noen få utvalgte SPL elementer, hvis det var det du var på utkikk etter:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Er på utkikk etter SPL med "innbakt SQ". Har en mistanke om at dette er ikke å fremdrive, med mindre man vil bruke 10 000 på EN sub. Hertz virker som et kvalitetsmerke, men med noe stive priser - kanskje det er en grunn for det, derfor kunne jeg tenke meg å testet noen hertz produkter :) En annen ting; disse subbene som f eks blir brukt under dB-drag, er dette subber som ikke eier noen form for SQ? For om svaret er ja, så blir det kanskje til at jeg legger fra meg "SQ-kravet", og kjører 100% på SPL (ikke at jeg skal i dB-drag eller noe sånn - har bare lyst på PSYCHO TRØKK) :disco Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 De fleste SPL elementer spiller ikke pent, men det finnes flere unntak, som f.eks Hertz HXS300D. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 RMS power: 350 watt??? Er det riktig? Står det på installbay.no I de specsa du posta står det 900rms... Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg