tplassen Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Heisann! Lenge siden jeg har skrevet noe inne her nu.. prosjektet går treigere enn ei snegle..hadde man enda kunne tatt seg tid fra jobb og alt det andre for å gjøre bilen ferdig.. Men, det jeg lurer på, hvordan vil det gå med 8x19" sko på en ng900? bilen er rimelig senket kan man vel trygt si :hello: dim. på dekkene er 215/40-19 eller 225/40-19. Skal hente meg 19" førstkommende lørdag..de SKAL på samme faan:) Er bare redd for at det kan bli et subbe-helvete..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 btw..var hos dekkmann igår..de kunne faan danse meg skaffe 20" felger til NG900 og OG9-3. :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Du må nok regne med å valse såvidt jeg har forstått. Søk på http://www.saabturboclub.net - Det er flere tråder om emnet. Jeg skal kjøpe 18 tommere, tror 19 tommere blir for ukomfortabelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 da får det bare bli valsing;) felga skal på uansett, å angående ukomfortabelt.. --> man må lide for skjønnheten vettu, hehe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweeky Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Personlig kan jeg ikke si meg helt enig der, alt for kjørekomfort! Men det er jo en smakssak selvfølgelig... Siter - 1993 Saab 9000 Aero - 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell - Kristoffer, Stcn N783 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Jeg er enig. Jeg vil heller kjøre komfortabelt og ikke være redd for å kantkjøre felger, enn å kjøre på store felg som sporer og som blir kantkjørt bare du ser på dem .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 hååå, nei, SAAB`en holder seg meget komfortabel uansett for meg:) prøvemonterte de idag..ble MEGET, meget fornøyd, skjønner ikke hvorfor jeg ikke har kjøpt meg 19" før..må liksom bare vente 6mndr før jeg kan bruke de... :doh Skal slenge opp et bilde imorgen jeg, ble ikke så bra pga dårlig plass der jeg prøvemonterte og drittkamera på mobben...men, det er nå et bilde:) kommer imårra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ca2be Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Skal slenge opp et bilde imorgen jeg, ble ikke så bra pga dårlig plass der jeg prøvemonterte og drittkamera på mobben...men, det er nå et bilde:) kommer imårra:) når sa du? :) Siter Saab 9-3, 2002 modell 2,0t http://www.garaget.org/?car=28719 Prosjekttråd:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=150759 www.speedpartsnorway.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 hehe, treig da vet du :D her er et par bilder av nysokkene til go`biln:) litt glipe mellom dekk og skjerm pga at jekken ikke er helt nede. En standard SAAB felg, og en noe oppdatert en.. :) siste.. Og ett av felgene jeg kjørte med i sommer som jeg skal selge billig.. Ble meget bra synes jeg, er veldig fornøyd med de i allefall!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 så nå er det bare å vente i...6mndr...så kan jeg kjøre med nyfelgene...den som venter på noe godt venter ikke forgjeves har jeg hørt rykter om :D Virker som om at det ikke blir noe problem med subbing heller, da valsing allerede har blitt gjort ;) men med 235/35-19 regner jeg med at det vil bli en del sporing.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 hehe, treig da vet du :D her er et par bilder av nysokkene til go`biln:) litt glipe mellom dekk og skjerm pga at jekken ikke er helt nede. En standard SAAB felg, og en noe oppdatert en.. :) siste.. Og ett av felgene jeg kjørte med i sommer som jeg skal selge billig.. Ble meget bra synes jeg, er veldig fornøyd med de i allefall!:) Smooth, men bilde av hele bilen ffs :D Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 bilde av hele bilen? med felgene mener du? felgene skal ikke på igjen før våren..vel, er egentlig snart sommer igjen her i norge nå men..:D bilde av hele bilen er ikke så stort å se foreløpig akkurat..er relativt standard utenom senk,usa lamper, bixenon og noe annet stash:) vente til Viggen kit`et/Speedparts kit`et kommer på så.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg