Toasted Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 prøv dei frem jeg har dårlig erfaring med bomull, hadde jeg vert dei hadde jeg prøvd begge deler for og høre. Biltema har billig bomull :) lykke til Siter Leter etter felger til bilen min, 4x100 17" kom med forslag (helst Oz racing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi_R16 Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 prøv dei frem jeg har dårlig erfaring med bomull, hadde jeg vert dei hadde jeg prøvd begge deler for og høre. Biltema har billig bomull :) lykke til Problemet mitt var jo at det va en jobb av en annen dimensjon for å få inn elementet i kassen. Itillegg kunne jeg ikke koble på forsterkere og slikt uten at det ble enda mere arbeid om bomullen måtte inn alikevel.. Så det endte med at jeg monterte ut elementet og la litt ull i. Dekket litt mere enn alle veggene. Håper bare det ikke detter ned på membranet når jeg spiller. Løs bomull oppå der er vel sikkert ikke noe serlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Kan du ikke bare høre uten dempeull, da? Om du syns det spiller dritt, er det jo bare en vurderingssak hvorvidt det er interessant å bruke tid på å prøve å gjøre noe med det... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi_R16 Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Kan du ikke bare høre uten dempeull, da? Om du syns det spiller dritt, er det jo bare en vurderingssak hvorvidt det er interessant å bruke tid på å prøve å gjøre noe med det... :) Problemet var at det tok mye tid og energi for å montere alle forsterkerene rundt der så det ble lyd i høyttaleren. Men nå er ulla i så får krysse fingrene og håpe dette er beste veien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Sorry, misforsto. Mente at du kunne høre slik som du hadde montert det nå, og deretter gjøre en vurdering av lyden og om det er verdt arbeidet å få en mulig forbedring. Liksom. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg