Gå til innhold

Best dekk foran eller bak?

Ranger emnet

zel

Anbefalte innlegg

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg ville i hvertfall hatt de beste forran.. med tanke på stying... bedre med en sladd enn at trynet sklir.. MENER JEG

Enig, hadde jeg vilt at tryne skulle skli hadde jeg kjøpt feilhjulstrekk :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wikkid, du er tilbake Skurk! Hvor har du vært?

Har du ingen sladdehistorier som inneholder utslitte piggdekk uten pigg eller "Breit foran purken i 130+" eller noe slikt på lager? :)

Hvorfor ikke bare investere i nye dekk all-round, hvis man ikke vil ha overraskelser eller provoserte sladder?

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wikkid, du er tilbake Skurk! Hvor har du vært?

Har du ingen sladdehistorier som inneholder utslitte piggdekk uten pigg eller "Breit foran purken i 130+" eller noe slikt på lager? :)

Hvorfor ikke bare investere i nye dekk all-round, hvis man ikke vil ha overraskelser eller provoserte sladder?

Eirik

Har ikke hatt tid til å sitte på forumet i det siste, vinteren har kommet.

Har kjørt MYE bil i det siste, og gått til anskaffelse av opptil flere biler til som jeg skal ta knekken på i løpet av vinteren.

Har laget en del bilfilm, og jobbet en god del.

Filmen kommer ferdig redigert til våren eller noe sånnt.

Har film av at en kammerat av meg ligger på taket på mercedesen gjennom sentrum, mens jeg ligger maximalt sidelengs gjennom en rundkjøring 11 ganger. med en bmw e30 som følgebil så lang + en god del børning og herjing med en opel omega.

more to come.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har film av at en kammerat av meg ligger på taket på mercedesen gjennom sentrum, mens jeg ligger maximalt sidelengs gjennom en rundkjøring 11 ganger. med en bmw e30 som følgebil så lang + en god del børning og herjing med en opel omega.

more to come.

Ah, du er helten min altså :pray

Fagfolkene har visst kommet frem til at de beste dekkene bør stå bak, fordi en skrens med forhjulene er lettere å kontrollere enn en skrens med bakhjulene :hvaskjera

Lenke til kommentar
Del på andre sider