zel Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=136216 Hva mener dere? Skal de beste dekke sitte foran eller bak? Selv mener jeg at 4 like bra dekk er best :) Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggaren Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Det er best med de beste dekkene foran. Siter -1994 Opel Corsa 1.4 Swing -2000 Yamaha TDR 125 x1987 Volvo 240 GL x1985 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 jeg ville i hvertfall hatt de beste forran.. med tanke på stying... bedre med en sladd enn at trynet sklir.. MENER JEG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 pappa var en smart man. og han sa det var best å ha de beste dekkene bak. for å unngå sladd.. men på vianor og jobben. sier de at det lønner seg der bilen trekker. får å komme fram. men det er jo mindre trygt. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 ascona_er_best skrev: jeg ville i hvertfall hatt de beste forran.. med tanke på stying... bedre med en sladd enn at trynet sklir.. MENER JEG men snurrer lett viss det er bedre dekk framme enn bak. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 MoRt1N skrev: men slurrer lett viss det er bedre dekk framme enn bak. kommer jo ann på om den trekker forran eller bak det da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 ascona_er_best skrev: jeg ville i hvertfall hatt de beste forran.. med tanke på stying... bedre med en sladd enn at trynet sklir.. MENER JEG Enig, hadde jeg vilt at tryne skulle skli hadde jeg kjøpt feilhjulstrekk :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Ottesen skrev: Enig, hadde jeg vilt at tryne skulle skli hadde jeg kjøpt feilhjulstrekk :) nei huffda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Piggfritt bak og gode piggdekk forran. Mvh. Uthaug drift squad. RWD for life:hello: Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Wikkid, du er tilbake Skurk! Hvor har du vært? Har du ingen sladdehistorier som inneholder utslitte piggdekk uten pigg eller "Breit foran purken i 130+" eller noe slikt på lager? :) Hvorfor ikke bare investere i nye dekk all-round, hvis man ikke vil ha overraskelser eller provoserte sladder? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Møtte en bil idag som kom seilende over et lyskryss med 100% understyring. Han endte godt opp på fortauet, godt det ikke var folk der... Sett de beste dekkene foran, argument nok burde være at det fordeles mest bremsekraft til forakselen. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 kjør med rally pigg på alle dekka:D Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 eiriksmil skrev: Wikkid, du er tilbake Skurk! Hvor har du vært?Har du ingen sladdehistorier som inneholder utslitte piggdekk uten pigg eller "Breit foran purken i 130+" eller noe slikt på lager? :) Hvorfor ikke bare investere i nye dekk all-round, hvis man ikke vil ha overraskelser eller provoserte sladder? Eirik Har ikke hatt tid til å sitte på forumet i det siste, vinteren har kommet. Har kjørt MYE bil i det siste, og gått til anskaffelse av opptil flere biler til som jeg skal ta knekken på i løpet av vinteren. Har laget en del bilfilm, og jobbet en god del. Filmen kommer ferdig redigert til våren eller noe sånnt. Har film av at en kammerat av meg ligger på taket på mercedesen gjennom sentrum, mens jeg ligger maximalt sidelengs gjennom en rundkjøring 11 ganger. med en bmw e30 som følgebil så lang + en god del børning og herjing med en opel omega. more to come. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Best dekk foran selvfølgelig. Kommer seg alltids frem, men jeg vil ha kontroll på veien og.. Dette gjelder uansett om det er fwd eller rwd, MEN, på sommerdekk tar jeg alltid de beste på drivakselen :p.. Sa noen sidelengs? evnt burning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Skurk skrev: Har film av at en kammerat av meg ligger på taket på mercedesen gjennom sentrum, mens jeg ligger maximalt sidelengs gjennom en rundkjøring 11 ganger. med en bmw e30 som følgebil så lang + en god del børning og herjing med en opel omega.more to come. Ah, du er helten min altså :pray Fagfolkene har visst kommet frem til at de beste dekkene bør stå bak, fordi en skrens med forhjulene er lettere å kontrollere enn en skrens med bakhjulene :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg