excee Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Hei hei :) Nå er vinteren på gang og jeg har et problem. Det tar opp mot 30min før det blir varmt inni bilen. Når jeg fyrer på varmen, og har det på fult så kommer det bare kald luft ut. Så når jeg trør på gassen og står og ruser den godt, så kommer det litt varme. Men det er jo ikke så bra og ruse bilen når den er kald. Noen andre som har probleme og vett hvordan jeg kan fikse det? og når jeg endeligt har fått gang på varmen, så hvis jeg kjører roligt så blir det kaldt i bilen med en gang. Håper på bra svar:) Siter Bmw 325 E-36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 termostat, luft i systemet, defekt vannpumpe, tett register, etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
excee Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 termostat, luft i systemet, defekt vannpumpe, tett register, etc. er det stress og fikse? Siter Bmw 325 E-36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Først av alt, har du nok kjølevæske på bilen? Siter - 99' Golf IV 1,6 Highline - X 92' BMW 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg