RMK_700 Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 hehe, ble påkjørt i ræva på søndagen, ei bærta på 20 år kjørte rætt i hekken på biln min, i et lyskryss når jeg sto og venta på grønt lys. ossn i huleste helvette hu greide det aner jeg ikke (over 100 meter fri sikt inn til krysset, avkjørseln fra en hoved vei) et bevis på at damer ikke kan kjøre bil.... tredje bilen hu kræsja dette året!!! det som var litt moro var jo det at d var en 116 som hu knuste i ræva på meg :P takst på bilen? 92tusn i skader... det var den 318 is. kjipt. nettopp brukt 12tusn på nytt register. Siter da va nybil handla inn, og kræsja ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 ouch.. synd det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 For hver gang jeg ser slike bilder av horrible påkjørsler bakfra, jo mer frykter jeg at jeg i en eventuell identisk situasjon hadde komt til å klikke totalt i raserianfall :uhhmmwhat?: Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RMK_700 Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 jeg klikka. ble helt gal i biln, men hva kan man gjøre når skaden er alt skjedd? hadde det vært en som nekta på skyldsspørsmålet hadde jeg klikka. men hu var merkelig nokk enig med meg i det. men da blir det jo ny bimmer. ser litt lyst på live, kan endeli kjøpe meg 325 da Siter da va nybil handla inn, og kræsja ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 det var en sinnsykt høy takst... noe må være gærnt? rammeskeiv? Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RMK_700 Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 jupp er nokk litt skeiv. bakstillinga var vist blitt flyttet sa de. å det kan stemme, for den banker i et par foringer nå. hehe, og er litt uggen å kjøre. kommer til og savne den. kjørt over 40tusn med den, så har hatt mye morro med den. Siter da va nybil handla inn, og kræsja ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg