Gå til innhold

To eksosutløp

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

Er det lett å mekke så man kan få to stk. eksosutløp?

Se vedlagt bilde, så forstår dere sikkert....

Vurderer å kjøpe den fangeren fra TSI med to "hull" til potter.

MEN, hvis noen vet om et sted der de selger andre bakfangere med skiltplass og ENKELT utløp, så hadde jeg vært takknemlig. :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, ja, okey.... da tror jeg egentlig jeg holder meg til ett.

Blir litt teit hvis det ikke kommer noe ut av det ene! :)

Noen som vet noe om dette med 90 fanger med skiltplass da?

Jøst lajk this:

mk2tdi133.jpg

Eller sånn:

062.jpg

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bjirn

Eneste vil bli at det ser latterlig ut, i og med at du får mer trøkk i den som går rett frem, og at det knapt kommer røyksignaler ut av den som du tar ut til siden der...

Man kan jo lage et spjeld i det rette røret da! Så justere litt det kommer like mye ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by quack

Man kan jo lage et spjeld i det rette røret da! Så justere litt det kommer like mye ut. :)

Joda, men uansett vil litt av guffen gå vekk... Så man må i så fall legge om til at eksosrøret går i midten fra motoren og bak, og SÅ deler seg ti hver sin side... Da får man helt likt trykk... Teoretisk :P

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

hvorfor ikke i det heletatt skaffe seg et anlegg som i det heletatt har NYTTE av seg innen effekt istedet for å bare se dumt ut?

Fordi et effektanlegg ikke vil gi stort med effekt på en 1,8 motor. Mulig litt mer på en 16V, men ikke mye. Hvis jeg i tillegg bytter kammer, porter osv... DA vil det komme litt effekt, men det blir vel ikke akkurat en overflod av effekt i forhold til hvor mye jeg betaler for det!

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Få Svendsen Eksos til å lage deg et eksosanlegg da?

Be dem lage det med grenrør og helt bak. 63mm stort, da slipper du miste noe bunndrag osv.. Og du kan kanskje få litt effekt på høyere turtall! Så får du dem til å lage det sånn her..

Er et lite problem med en bensintank som kommer litt i veien kan man si.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider