Gå til innhold

Hva tror dere?? er bilen min vrak...

Ranger emnet

Torodd

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vil tro den blir vrak ja..dessverre. Utslag av litt sladding på isen det her eller? hehe

kom kjørene ut av en svak sving i ca 60kmt og så kom bakenden... helt umulig og få rette bilen opp. flaks at det ikke kom biler i mot. Tror ikke jeg hadde rare farten når jeg gikk i fjellet/grøfta. kanalen har også fått seg en liten smell...

BMW 320ia m-teck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der blir nok vraket ja. De skadene der er dyre å utbedre på verksted. Fronten er ikke det verste, er verre med siden der.

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært en dyrere bil med tilsvarende skade hadde det nok blitt fikset.

Det er ikke allverdens med skade, hvis vi ser bortfra at den er skjev (tak, ramme). Men taksten blir nok nærmere 70-80k med de fine blodprisene vi har her i Norge. Og da vil jeg tippe det er mer enn hva bilen din er verdt, så den er nok tapt.

AC Schnitzer beyond the standard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil tro den blir vraket fordet om dn er rett i ramma. er dyre skader og rette ut. og bilen er vel ikke verdt så mye? du kan jo samenligne med min :P

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=145362

der kom takstn seg på 92tusn.

se på det som en mulighet til og kjøpe ny bil du ;)

siden jeg har vært uheldig så håper jeg den er vrak... er ikke helt sikker på om bilen er rett... døra står 2cm over taket og døra er nærmere kanalen på den ene siden enn på motsatt side.. vansklig og forklare, hehe :S (se bild 4 og 6.)

BMW 320ia m-teck

Lenke til kommentar
Del på andre sider