Gå til innhold

Kjøp av MB 190 Diesel

Seqele

Anbefalte innlegg

Hei, er ny her.

Er på trappene til å kjøpe meg en 190E. Fant denne på Tinde: http://www.tinde.no/au/car.tas?Ref=1294426

Er denne overpriset, for mange km, etc. Evt. om noen forståsegpåere her som kan gi noen tips om denne er verdt pengene.

Den skal til EU-kontroll i november 2006, noe jeg skal be eier ordne før jeg evt. kjøper bilen.

Håper jeg postet denne på rett sted.

Takker for svar.

Hart

PS! Bor i Tromsø og valgene er ganske så innskrenket mhp 190E til salgs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg ville gitt 20`lapper for den. Tross alt en nesten 20år gammel bil med 320`km på klokka

Bare så du vet det 190d går som en dass, men du klarer (såvidt) å følge traffikken

Pass også opp for rust!

Men mener at jeg har hørt at de diselmotorene skal være slitesterke, de bruker iallefall ikke så altfor mye diesel..

Jeg ville fått eieren til å ta eu kontroll før salg, for å avdekke evt feil.

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har selv samme type bil!! du klarer fint å møste lappen me den! selfølgeli er det ikke noe racerbil. billig i drift å forsikring. synes no æ! evighetsmaskin. vil påstå å si det er vært pengene. jeg kjøpte min for 32k i august (men den e strøken). husk no å se etter rust. mye arbeid med fjærning av rusta!! :P

men jeg er storfornøyd med bilen min! trur ikke du vil angre.

ikke sportsbil men når du kan kjøre te oslo på en tank syns æ d e værd d!! :P

lykke til

-Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244

X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider