Gå til innhold

Tåkelykter

Ranger emnet

TD POWER

Anbefalte innlegg

Finnes 1000 vis av denne type tråd, men kan ikkje noen komme med et godt forslag til hvilke tåkelys man bør velge.

Noen som har erfaringer med di tåkelysan dæm har på autospar no ?

Mobilsentrum har noen ?

Eller skal man gå for noen på en annen plass ?

Og er det noen som har sjekket ut hva lysene ligger på orginalt fra forhandler ? :)

Eller har liggende? :)

Takker for svar:)

- 02 Passat Highline 4-motion 130

- 90 Golf Mk2 TD

x 83 Golf Mk1 1.6

x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hella tåkelykter på bilen nå, men disse har fått dugg i seg (1 år gamle). Det virker som det ikke spiller noen vesentlig rolle, skjærer seg uansett er min erfaring hehe. Sjekket pris på hellanor sin nettside, de skulle faen ha 1500,- pr lykt. Sinnsyk pris!

Kanskje andre har hatt bedre lykke??

- 00 Audi A4

- 86 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om problemet er fukt i lykta på disse billige utgavene, kan ikke dette utbedres på noen måte da ? lim osv for å tette så det blir 100% :)

Men glasset er vel også tynnere, billigere og tåler vel ikje så mye sten sprut eg den slags før den sprekker.

En ting er no sikkert, betaler ikke 1500 lykta! :P

- 02 Passat Highline 4-motion 130

- 90 Golf Mk2 TD

x 83 Golf Mk1 1.6

x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte min på NBS... og de funker ennå ikke noe problem, ikke knust eller dug ingen tin...der sier du at du ikke vil ha med kvitering så får du den for 1100 eller noe...kommer vel ann på han som jobber om han har en bra eller dårlig da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider