volvoraaner Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Heisann, jeg har nettop kjøpt meg en 1 generasjon rx7 av 1983 modell. Det jeg lurer på nå er hva som passer av drivverk, understell, motor osv fra nyere typer biler, evt hva som må bygges om for å få det til å passe. Er det mye ombygging som må til for å kunne få på en uavhengig bakaksel fra en gen 2 rx7 f.eks? Bremser og støtdempere/fjører, hva passer av dette? Skal ha inn turbo motor, hva anbefales å kjøpe der? om jeg må bygge om for å få den til å passe gjør ikke noe. Skal ha en motor som ikke skal forbli org. Motoren jeg har tenkt på er 13b turbo av ett eller annet slag. Er også åpen for å sette inn en 20b motor om jeg får tak i dette.. Hva anbefaler dere? hvor på nettet kan jeg finne ut mere om dette? Håper på svar fra noen som kan mere om rx7 en meg selv. Mvh Roar Harlem Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 GRATTIS MED BIL:win hvor mye penger har du og bruke.. Kommer vel mye ann på hvor mye penger du skal bruke med tanke på motor.. Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Takker. har ingen spess planer om hvor mye penger jeg skal bruke, får ta den tiden det tar...er ikke noe hasteprosjekt.. Men la oss si jeg kan bruke rundt 100.000 da. skrur det meste selv.. Er mekanikker på en Rx7 rallybil og jobber som sveiser/flymekanikker. Ble det noe enklere å gi meg noe svar nå da? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg