Burny Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Hørte at man kunne registrere flyttegods avgiftsfritt? Vet ikke helt hva han jeg snakka med mente, men hvordan er disse reglene? Det gjelder en 94" Supra Twin Turbo. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Flyttegodsregelen for bil opphørte 01.01.2002 Dette betyr at alle som innfører motorkjøretøy til Norge i forbindelse med flytting skal betale ordinære avgifter ved innførsel. Dette gjelder uavhengig av statsborgerskap og hvor vedkommende flytter til Norge fra. Og sånn er det! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Flyttegodsregelen for bil opphørte 01.01.2002 Dette betyr at alle som innfører motorkjøretøy til Norge i forbindelse med flytting skal betale ordinære avgifter ved innførsel. Dette gjelder uavhengig av statsborgerskap og hvor vedkommende flytter til Norge fra. Og sånn er det! Hvis bilen kom inn FØR 01.01.2002 da? Noe jeg tror den gjorde. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Hvis bilen kom inn FØR 01.01.2002 da? Noe jeg tror den gjorde. Er bilen tatt inn til Norge, som flyttegods eller ikke, før nevnte dato er den nok å regne som vanlig mht omregistreringsavgift og andre avgifter. Slike "hull" er tettet siden Staten trenger så mye penger de kan for å sende utenlands. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghost7 Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 og i tillegg var det ein frist på kor lenge etter ein kunne kreve avgiftsfritak. så du ALT for seint ute likevel... Siter \___\____________/___/ [OO]\_____Y_____/[OO] \===\__|__|__|__/===/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg