matros72 Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Har akkurat prøvd Mondeon som den anti spinn den er,men må fan ikke tro den er nope bedre,trykte på knappen som hadde med anti spinn å gjøre,m,men ikke... Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperMario Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Trykte på knappen? da kobler du jo ut antispinn.. Den e aktiv når du starte bilen, trykke du på knappen og du får et lys i dashen eller bryteren e den utkobla.. Og den fungere fint på min.. 4x4 og antispinn e kjekt.. Siter --- =) --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Jeg trodde også at man måtte trykke INN knappen for å aktivere antispinn.. men neida, den står på hele tiden så lenge du ikke skrur den av. Min fungerer å, dog ikke fått prøvd den så mye enda.. men litt :) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg