sugekopp Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 var det slik at det skulle møtes opp no folk i tønsberg i DAG! 9/12 2006? Såffall. hvor stort er det? erre en del folk? Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkel t Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Blir vel det samme vanlige som det er hver lørdag vel en hel gjeng med folk som henger der... veit ikke om jeg hadde kjørt fra jessheim men jeg kan jo ta feil da det kan jo bli litt folk der :) Siter opel omega 94mod. opel manta 82 mod.selges!!!!! ktm 525 exc 03 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 får a se om det blir ei tur innom i dag da. Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebilmannen Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Håper det kommer noen i kveld. Når kommer du Hans? Har luzifer fått tilbake lappen? Blir det noe slurings? Siter http://i152.photobucket.com/albums/s185/gatebilmannen/162-slipperyroad.jpg Founder of Grøftekanten Drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Håper det kommer noen i kveld. Når kommer du Hans? Har luzifer fått tilbake lappen? Blir det noe slurings? Vet ikke, får se hva det blir til... Nei, Luzifer sykler enda.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 var bortom men var 2-3 biler der. :( var folka ute og slurra da eller? Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luzifer Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Du kan jo hive deg på syklen å følge etter Luzifer :) hehe Slask... Selv om onkel-:coplight ikke liker hvordan jeg kjører, skal du jo ikke henge på meg! ;) Blir buksevann på deg neste gang jeg ser deg! Siter To hot for heaven, to fucked up for hell... http://www.dudez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luzifer Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 var bortom men var 2-3 biler der. :( var folka ute og slurra da eller? Samlet litt folk til vaffel-party her istedet... ;) Jeg, Gammer'n og Hans satt bare å gispet etter luft mellom hjertene her... Siter To hot for heaven, to fucked up for hell... http://www.dudez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Samlet litt folk til vaffel-party her istedet... ;)Jeg, Gammer'n og Hans satt bare å gispet etter luft mellom hjertene her... Hehe, ja vi må få til en reprise på det snart.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebilmannen Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Samlet litt folk til vaffel-party her istedet... ;)Jeg, Gammer'n og Hans satt bare å gispet etter luft mellom hjertene her... Hehe, fikk melding fra Hans at dere satt og gåssa dere med vaffler! Det var rimelig dødt på døgnet. Litt av en båt Erik holdt på med her om dagen. Det er vel ikke din luzifer? Siter http://i152.photobucket.com/albums/s185/gatebilmannen/162-slipperyroad.jpg Founder of Grøftekanten Drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Hehe, fikk melding fra Hans at dere satt og gåssa dere med vaffler! Det var rimelig dødt på døgnet. Litt av en båt Erik holdt på med her om dagen. Det er vel ikke din luzifer? Det er jo Gammern sin det da.. 23` Twister.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkel t Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Er det noen som er klare for å dra igang no imorra fredag? Jeg er klar som ett egg jeg Siter opel omega 94mod. opel manta 82 mod.selges!!!!! ktm 525 exc 03 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Er det noen som er klare for å dra igang no imorra fredag? Jeg er klar som ett egg jeg Kjærra mi er innegravd.... De driver å graver noen store grøfter uttafor garasjen, så den står "trygt"..... Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Er det noen som er klare for å dra igang no imorra fredag? Jeg er klar som ett egg jeg jeg kommer! :D Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 kan vel fort skje at jeg er der og... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg