luzifer Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 ja det var det da... Men hvis jeg skal flytte til "mulighetenes land" (Les: USA) så må jeg ha penger å sånn.... Jeg er med til helga ja :) Co-pilot hos Onkel T :) Godt du er med... ;) Noen flere fra vestfold som skal opp til Sigdal å kjøre til helgen? Selv mangler jeg clutch-hus... Så jeg slipper å kjøre ser det ut til... :( Tar muligens med crosseren, så kan jeg jo leke meg litt på den. Siter To hot for heaven, to fucked up for hell... http://www.dudez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Godt du er med... ;)Noen flere fra vestfold som skal opp til Sigdal å kjøre til helgen? Selv mangler jeg clutch-hus... Så jeg slipper å kjøre ser det ut til... :( Tar muligens med crosseren, så kan jeg jo leke meg litt på den. Det er vel ikke noe kjøring med 4 hjuling der...? Trond som har lyst.. Er det ikke mulig å oppdrive et sånnt clutch hus a..? Er vel kanskje ikke sånn som folk har liggende.. Per og en kompis skal nok opp på lørdag å kikke litt.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Er det bursdag crusing/sluring for Guttungen i dag eller? Hvis alt går etter planen og tilsynet ikke kødder d til har han skilt på blåman i dag. Han ringte illsint fra tillsynet kl 08 da ahn sto på døra og fikk beskjed om NEI vi tar bare førerkort frem til kl 09 grrrrrrr. Satte han i telefonisk kontakt med de så han fikk betalt årsavgift/personskade avgift på riktig reg nr. Han skal jo endre det til orginalt Z nr som bilen var levet ny i Tbg med. Så stooooooor gratulerer med dagen til Guttungen. Mvh Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luzifer Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Er det bursdag crusing/sluring for Guttungen i dag eller? Hvis alt går etter planen og tilsynet ikke kødder d til har han skilt på blåman i dag. Han ringte illsint fra tillsynet kl 08 da ahn sto på døra og fikk beskjed om NEI vi tar bare førerkort frem til kl 09 grrrrrrr. Satte han i telefonisk kontakt med de så han fikk betalt årsavgift/personskade avgift på riktig reg nr. Han skal jo endre det til orginalt Z nr som bilen var levet ny i Tbg med. Så stooooooor gratulerer med dagen til Guttungen. Mvh Era Fikk MMS istad, skiltene var på hentet! ;) Grattis, ut å kjøre litt idag da! Siter To hot for heaven, to fucked up for hell... http://www.dudez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 ja det var bra det gikk uten store problems! Da er det bare å få henta slea!! Grattis da :) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 da drar vi å klisser platene på slea, så er det ut å gasse ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Godt du er med... ;)Noen flere fra vestfold som skal opp til Sigdal å kjøre til helgen? Selv mangler jeg clutch-hus... Så jeg slipper å kjøre ser det ut til... :( Tar muligens med crosseren, så kan jeg jo leke meg litt på den. Kom deg opp av sofaen og ut i garasjen og monter det lille svinghjulet mitt, du!!! Få lappa sammen Cam'en, og kom deg til Sigdal! :race :race :race Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 jap, det hadde vært fett! Bruke tiden på å skru isteden for å drive med den treninga, da kan du ikke bli med på tjukk-olympics!! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebilmannen Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 kommer noen på døgnet i dag? og i morgen? det er masse snø! :D Morro!!! Siter http://i152.photobucket.com/albums/s185/gatebilmannen/162-slipperyroad.jpg Founder of Grøftekanten Drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Nope i helga er det sigdal som ruler. Luzi, Han, Era, Guttungen, Onkel T m.fl skal opp og leke på isen. Så i kveld blirre justere forstilling, ventiler, bytte no lys pærer, lufte bremser og fylle rally piggdekka med luft så avgårde til Sigdal. Men vi kan jo cruise innom på vei opp sån i 21 tia. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 jap, sigdal som er greia i helga.. Luzifer har akkurat fått fyra bilen etter ombygging til manuell, så vi er snart på vei... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Srensrud racing Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 skjer der a bane kjøring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 er is bane der.... hvem blir me og treffas på døgnet i kveld a? Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luzifer Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Da var lappen på plass igjen.. Så dukker vel opp sånn plutselig ;) Siter To hot for heaven, to fucked up for hell... http://www.dudez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkel t Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 noen som er klare for å høgge ei runde hell to her a? Siter opel omega 94mod. opel manta 82 mod.selges!!!!! ktm 525 exc 03 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg