-EKS- Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Politiet har kampanje idag tror jeg.. kontroll i hele byn :) just a tips... Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Var masse biler der ikveld! Mye BMW og Volvo...hehe...nyere Volvo til en forandring Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
admirable Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Noen som kan gi en god beskrivelse på hvor døgnet ligger når man kommer inn i Tønsberg? Ta gjerne utgangspunkt fra første shellstasjon etter at man tar til høyre i rundkjøringen i det man kommer inn i byen fra Sandefjord sida. Shell stasjonen jeg tenker på ligger vel ca. tvers av gamle Bravida, dersom dette sier noen noe. Uansett, dersom det er oppmøte i morgen, kommer vi fire biler fra Larvik på besøk, for å sjekke om dette er noe tess i forhold til våre kjente lekerunder.. Siter Nå: BMW X5 2001' 3,0iA Tidligere: Audi TT, BMW 316, BMW 328. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luzifer Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Noen som kan gi en god beskrivelse på hvor døgnet ligger når man kommer inn i Tønsberg? Ta gjerne utgangspunkt fra første shellstasjon etter at man tar til høyre i rundkjøringen i det man kommer inn i byen fra Sandefjord sida. Shell stasjonen jeg tenker på ligger vel ca. tvers av gamle Bravida, dersom dette sier noen noe. Uansett, dersom det er oppmøte i morgen, kommer vi fire biler fra Larvik på besøk, for å sjekke om dette er noe tess i forhold til våre kjente lekerunder.. Ja, den shell-stasjonen er vel døgnet tenker jeg... ;) Skal se om ikke jeg oxo drar ut camaroen i kveld. Vet ikke hvordan det er med Onkel T og guttungen? Er ikke så mye ordentlig bil der... Mye pastikk og strikk... Og ikke minst "grevlinger" Det er da noe god bil her i byen... Siter To hot for heaven, to fucked up for hell... http://www.dudez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
admirable Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Når burde jeg\vi stille opp da? Når er det mest folk der lissom?:deng Skal prøve å få med tre biler + meg, hvis ikke, skal jeg prøve å komme uansett... Siter Nå: BMW X5 2001' 3,0iA Tidligere: Audi TT, BMW 316, BMW 328. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Sånn i 23 tiden er det vel endel bil ute Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ben øye Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Må da finnes bedre alternativer enn å henge på døgnet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebilmannen Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Du mener og sitte i sofaen og glo? :P Hva mener du er ett bra sted da? Siter http://i152.photobucket.com/albums/s185/gatebilmannen/162-slipperyroad.jpg Founder of Grøftekanten Drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ben øye Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Synets bare bil miljøet i tønsberg er temmelig tilfeldig.. minst 3 bilklubber bare i tønsberg, men ingen som prater med hverandre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Prater da med hverandre vi...jeg er ikke med i noen annen klubb her enn BMWCCN så... men enig i at det kunne vært bedre :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Jeg var innom på både fredag og lørdag med amazon! :) :D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Jeg var innom på både fredag og lørdag med amazon! :) :D Jeg så deg :) Bilen så veldig fin ut i lakken? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 men mange ganger jeg driver og kjører rundt i tønsberg så får jeg følesen på jeg er det eneste rånern i byen??, synnes det var drit bra der i fjord sommer, håper det løsner seg til våren igjen! synnes det var så mye mer liv rundt gatene før en det det er :( Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Jeg så deg :) Bilen så veldig fin ut i lakken? Jepp den er nokså strøken, babyen til pappa det der hehe:) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 få til noe til fredag?! Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg