luzifer Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Var en tur på døgnet igår, noe folk... Hadde det koselig, ble litt "kjøretrening på glatta" for noen oxo. På et godt egnet sted i omegn. Kan jo hende det blir en liten tur ut idag oxo, havner vel på stasjon' da oxo! ;) Noen andre? Siter To hot for heaven, to fucked up for hell... http://www.dudez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Naahhhh, skeptisk.... ;) Lurer på om den røde Volvo fare er solgt.. Får ikke tak i han typen heller.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luzifer Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Noen i kveld? Siter To hot for heaven, to fucked up for hell... http://www.dudez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 kommer jeg :) vet u Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 fullt mulig.. ring når du skal sladde luzi.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knsmurfen Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 kanskje jeg tar turen nedover idag eller imorra..Får se an litt. Hvor ligger dette hen i Tønsberg forresten? Jeg kjører denne bilen: Så det er bare å blinke på meg,så kommer jeg bort..!! Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luzifer Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 kanskje jeg tar turen nedover idag eller imorra..Får se an litt.Hvor ligger dette hen i Tønsberg forresten? Jeg kjører denne bilen: Så det er bare å blinke på meg,så kommer jeg bort..!! Shell-stasjon før du kommer inn til sentrum... Ved siden av Vestfold auto, Honda-forhandler. NB! Mye politi ute ikveld, kjør PENT rundt sentrum. Kontroll ved døgnet kl 22 og utover... Kontroll ved rundkjøring på kjelle før døgnet oxo. Siter To hot for heaven, to fucked up for hell... http://www.dudez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Var innom en tur i natt, var jo litt folk... Traff gamle kjente som man ikke ser så ofte lenger. Hyggelig! ;)Begynner jo å bli en del år siden vi hang der fast, før hang vi jo der hele tiden. Vi grilla og festa på døgnet. Jeg og Bead-lock stoppet innom der på vei hjem fra trondheim, har vært og hentet ny pro-street bil til Bead. Så vi får se, kan jo bli litt kjøring til sommeren, hvis jeg blir ferdig med et par biler oxo. Håper det er stemning for litt race til sommeren, slik som vi gjorde før... Og det begynner jo å dukke opp litt biler rundt om som er potensielle vet jeg. Mulig jeg ratter "vinterbilen" bortom en tur ikveld, hvis det er noen andre som skal ut å kikke... Husker gode gamle dager på slutten av 80 tallet med mye børning og god stemning til langt ut på morgen kvisten, sukk.... det var tider det. Erindrer en med beige eller gul volvo 240 som burnet mye samt Jan Edgar i granada, en rød Capri og en orange comondore. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luzifer Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Husker gode gamle dager på slutten av 80 tallet med mye børning og god stemning til langt ut på morgen kvisten, sukk.... det var tider det.Erindrer en med beige eller gul volvo 240 som burnet mye samt Jan Edgar i granada, en rød Capri og en orange comondore. Hihi.. Ja, det er jo ikke "så" mange år siden det da, jeg kjørte vel en Ford Bronco, Svart 70 Camaro, blå Honda Accord, hvit/rød manta osv den gangen. Hadde jo Suzuki GSXR 1100 Chopper oxo. Var mye der ja! ;) Dette er jo fra begynnelsen av 90 dah... Fikk vel lappen da. Siter To hot for heaven, to fucked up for hell... http://www.dudez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 hørtes artig ut:) spendende og høre åssen det var før;) legg gjerne ut no bilder hvis noen har da. må vel kansje ha scanner da.. Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knsmurfen Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Shell-stasjon før du kommer inn til sentrum... Ved siden av Vestfold auto, Honda-forhandler. NB! Mye politi ute ikveld, kjør PENT rundt sentrum. Kontroll ved døgnet kl 22 og utover... Kontroll ved rundkjøring på kjelle før døgnet oxo. hmm..mye politi...huff.!!det liker vi ikke...ikke det at jeg kjører så fort..men jeg liker ikke politi uansett..har dem mye teknisk kontroll? Har nemlig ikke fått vært på BT ennå,å fått godkjent senkefjørene...ting tar litt tid..Den shell stasjonen har jeg vært innom noen ganger...hehe. så den veit jeg hvor er..!!! Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 lurer på om min far kan ha vært der å slura med ett å annet dekk i sin ungdom! :) Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luzifer Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Stille her om dagen...? Siter To hot for heaven, to fucked up for hell... http://www.dudez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 var innom i stad, sto en audi 90 der men ingen fler. sjokk :P Kjører forresten en V70 i dag hvis noen vil si hei. Pappa jaga meg ut av huset fordi han fikk damebesøk så da tok jeg bilen hans skulle faen meg bare mangle :D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evilracing Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 er det ofte no treff på døgnet eller? kanskje jeg og noen kompiser tar turen nedover neste helg eller no.. Siter (la oss sprenge en fotoboks for demostrering mot bøtesatsene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg