Hans Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Er det noen som skal på døgnet i kveld..? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebilmannen Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Kult at sklirævan din fikk striper og da :) hehe Hehe, den måtte jo ha like kule striper som din! :D Siter http://i152.photobucket.com/albums/s185/gatebilmannen/162-slipperyroad.jpg Founder of Grøftekanten Drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Du må jo bare se å få mala den Sierran din da!! Så blir du med i klanen! Blir mala en sierra wagon i slutten av uka ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 når blir neste treff da?? mulig forden min og jeg også tar en tur:) Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra-Driver Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Hadde vært gøy om vi kunne møtes på døgnet på lørdag f.eks? Flytta til Åsgårdstrand i sommer, fra Bø i telemark. Savner bil miljøet veeeeldig. Hadde vært kult! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Jeg stiller nok på Døgnet til Lørdag :) Med knekt bakfanger, en som kjørte i sia på meg i sta... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkel t Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Skal vel ikke se helt bort ifra at jeg dukker opp også :) Siter opel omega 94mod. opel manta 82 mod.selges!!!!! ktm 525 exc 03 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChiP^ Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Dukker vel opp jeg og :) vet ikke når men :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebilmannen Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Kommer folka i morra eller? Jeg er vel der i 11 - 12 tia. Håper dere andre også stiller opp og får med noen folk! :D Siter http://i152.photobucket.com/albums/s185/gatebilmannen/162-slipperyroad.jpg Founder of Grøftekanten Drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra-Driver Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Jeg møter!helt bænkers;)sviver vel rundt sånn i 22tida og utover... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebilmannen Skrevet November 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Jeg møter!helt bænkers;)sviver vel rundt sånn i 22tida og utover... Allright! :D Får hilse på deg i kveld og ønske deg velkommen! Siter http://i152.photobucket.com/albums/s185/gatebilmannen/162-slipperyroad.jpg Founder of Grøftekanten Drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra-Driver Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Allright! :D Får hilse på deg i kveld og ønske deg velkommen! Takk for det!, vi sees. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Ble plutselig litt usikkert om jeg kommer... Onkel T også tror jeg.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luzifer Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Ble plutselig litt usikkert om jeg kommer... Onkel T også tror jeg.. Skal bare drekka dere... fysj... tror jeg står over det idag! Kommer bortom hvis det er noe kjentfolk der... Siter To hot for heaven, to fucked up for hell... http://www.dudez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravemaskin Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 noen som kommer til fredag den17. prøve å ordne noe da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg