Dr_S Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 hmm, ja.... si det... politiet liker vel og se meg som fotgjenger..... :( sjekk linken du... fikk jo nesten en heeel side i TB, var en av forrige sommers tre på topp :) :) :) http://www.tb.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050730/NYHETER/107300203&SearchID=73274166502926 Hehe, trodde du at de ikke så skiltet ditt? :jail :coplight Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luzifer Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Ut å kjøre litt ikveld tror jeg... Skikkelig vår-stemning i tbg idag! :) Siter To hot for heaven, to fucked up for hell... http://www.dudez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 vakke du som tilfeldigvis slura avgårde på teie nå vel luzifer? Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Jeg slura på Teie nettopp... ;) Og i sta :) Da sto det kø opp mot teiehøyden og jeg skulle mot byen... Brøla litt og røyk litt fra dekka.. Poltidama som sto i køen så stygt på meg........ Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 så det var deg man hørte og så slure forbi movietime altså? :P Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Hvis det var en blå 244 med V8 så var det nok det :) Stemmer at jeg hadde litt hastighetsforskjell på hula forran og bak.... ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 hans da.... så deg igår jeg også, spant forbi hydro i nedre lang gt.... råkjører.. huff huff, MÅ holde farts grensa vettu..... Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 hehe, var du som sto der ja :) Spannt ikke da, bare bortpå gassen bittelitt ;) Holder alltid fartsgrensa jeg da :) (På forhjula) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luzifer Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Vi møter nok sterk opp på døgnet idag... ;) Siter To hot for heaven, to fucked up for hell... http://www.dudez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 jupp, var meg vettu... så det blå lynet ditt fly forbi... skjedde med sierra'n a? solgt for en mill til en bonde fra voss?? okel t? hvorfor ikke bygge skikkelig ascona b?? sånn som denne feks.. http://www.blocket.se/vi/10994566.htm?ca=7_s Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 sirra er flat...... ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 hehe.. kjeeedelig, men sånn må det bare gå noen ganger. hva måtte du ut med for blå fare da? Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Tja, si det du..... ;) Åssen bil kjører du nå? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 kjører mazdaratien til mor.. har kjøpt et 320 coupe vrak, som jeg prøver og få til og bli en m3... men det kan ta litt tid med penger osv.. faen, lurer på om jeg skal kjøpe meg et eller annet dritt med masse motor.. bare for og herje skikkelig med... jeg mener, har jo aldri fått herja fra meg tidligere.... Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Heheh, nei du har vært relativt lett på høyrefoten ;) Er jo bare å melde seg inn i "240 V8 grill å racing avdeling Føynland" det.... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg