Dr_S Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Har inntrykk av at det er mer liv i Andebu på fredagene? Eller? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Har inntrykk av at det er mer liv i Andebu på fredagene? Eller? Hvis du er fan av borgerkrig så, hahah :D Stikker en tur på døgnet nå jeg (lol) har lyst på sjokolade. Ikke så lenge sida jeg sto opp. Skal på jobb om en times tid, passe føkka døgnrytme :) Fitte, bilen min er full av søle >:-( Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 På jobb om 1 time? Hva jobber du som a? Neida, men har hørt at det er litt leven på Statoilen der oppe på fredagene :D Noen kompiser var innom der. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 På jobb om 1 time? Hva jobber du som a? Neida, men har hørt at det er litt leven på Statoilen der oppe på fredagene :D Noen kompiser var innom der. Førstepostbetjent :) Hovedpostgangen..Posten må fram på natta vætt Skal bare tur retur Oslo i natt da.. Men blir alltid til at jeg legger meg når jeg kommer hjem, og våkner sånn i 22-01 tida på natta igjen :P Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Førstepostbetjent :) Hovedpostgangen..Posten må fram på natta vætt Skal bare tur retur Oslo i natt da.. Men blir alltid til at jeg legger meg når jeg kommer hjem, og våkner sånn i 22-01 tida på natta igjen :P magne lever post i sånn post man pætt bil haha også sykkel med sånn kurv på på lørdager, sett han drive og sykkle rundt i tønsberg haha:titties: Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 vet det var jævli lættis!!!!!! haha god times!! :thumb smartis trekk d der da jah!!hehe.. Neei da blir d vel en tur te bø ellerno da.. M47 på turbomotor har vel alldri vert noe bra samspell..men holder vis man er forsikti..hehe Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 magne lever post i sånn post man pætt bil haha også sykkel med sånn kurv på på lørdager, sett han drive og sykkle rundt i tønsberg haha:titties: Hehe lol du :P : Hvis dette er Postmann Pat bil med kurv foran (wtf?! haha), så lurer jeg fælt på åssen størrelse det er på den lille Scaniaen din i forhold! :D Her er bilen til Tony: Aahhæhæhæ :D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 så at TurboTony var en tur på T.T bilrekvisita idag! :P Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 så at TurboTony var en tur på T.T bilrekvisita idag! :P stemmer hmmm så ikke deg :S Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 stemmer hmmm så ikke deg :S hehe, du var litt opptatt! var bare å snudde inne på plassen der, da vi hadde kjørt litt for langt :P Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 hehe, du var litt opptatt! var bare å snudde inne på plassen der, da vi hadde kjørt litt for langt :P okay haha bare og kommer bort og si hei vet du ;) Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpareXX Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Noen som skal kose seg litt rundt i byen i dag da? :P Siter Snurrerundtiring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Neste helg stiller jeg nok ja ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpareXX Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Hvem er det som kjører granada stv? :P Siter Snurrerundtiring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Hvem er det som kjører granada stv? :P de som er i starten av 40åra og går på trygd! :win Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg