Hans Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Var innom i en RS4 i går, er ikke så mye liv der lenger... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Hehe, jeg synes det har dabba av jeg og...før var det masse folk på Esso Kilen, Kanalen, Easy, Hydro osv osv... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpareXX Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Gjengen med en opel i spissen som stilte seg opp ved 22.30 tiden og dro sammen litt senere da? Hvor ble det av dere? :P Siter Snurrerundtiring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Tja, vi havna midt i kolonna dems da de dro vaffal, var på vei ut på nøtterøy... Hadde en 200Sx bak oss som vi så på torød senere på kvelden... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kakkus Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Ja da har jeg vært råner for en kveld hehe :driving Kan huske det var mer liv på døgnet når jeg bodde i tbg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Kom ikke å si at du ikke elsket det, var helt sjelven da du kjørte fra gutta i senka biler jo ;) heheh Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kakkus Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Kom ikke å si at du ikke elsket det, var helt sjelven da du kjørte fra gutta i senka biler jo ;) heheh Haha aldri i verden! Banekjøring er myyyyyye bedre ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Må få bli med på banekjøring med deg i vinter tror jeg.. :) Hadde vært cool :) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpareXX Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Var noen jenter innom å "hang" utenfor bilen sin, de disset noen av rånerne når de gikk forbi, kan mobbing være grunnen til at det er lite liv? hehe Siter Snurrerundtiring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Heheh, sto ikke å fylte gazolina på en RS4 vel...? ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpareXX Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Nei, var en stygg bil, husker ikke merket :P Uansett, er det aldri noe ordentlig treff her i område? Siter Snurrerundtiring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M Power Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Nå vil det vel snart skje mere i vestfold for rånere å bilfoket, har hørt rykter om at det skal komme en seriøs gatebilklubb til fylke :) :) :) vet ikke når og hva men fant det ut i denne tråden på forumet http://www.bilforumet.no/stripa/178751-gatebil-klubb-i-vestfold.html Siter "M - Power is real power" Don`t worry, be happy =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Må få bli med på banekjøring med deg i vinter tror jeg.. :) Hadde vært cool :) Må nok få straffa den bilen din der snart! Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Jepp, men trenger litt mer HK først.. Må bare få lirka ut finger`n... sitter godt den.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Jepp, men trenger litt mer HK først.. Må bare få lirka ut finger`n... sitter godt den.. Nåååh!! Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg