Kakkus Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Sigdal?Er jo ikke hotell som gjelder da, men småbruket til Luzifer ;) Nejdu! Dette blir i fünesdalen i sverige! Gleder meg sinnsykt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Brenn i helvete vi kan ha vår egen banekjøring på døgnet :D woohoo iiha Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Såklart du skal få sitte på asconagirl :titties: Her er forresten en filmsnutt av bl.a. meg på banekjøringen i september.. Isbanekjøringen i februar er booket inn, og hotell bestilt :drive2 Du har ikke tilfeldigvis en bror som kjører BMW? :smilbmw: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asconagirl Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Tviler på at hu gidder å dra med Carisma`n på banen når hu eventuellt kan sitte på i Rs4..... du har så rett så rett "brorsan":partyon: Siter 1979 opel asconaB 2.0s morrobilen!vrak:( 1973 buick lesabre skulle ikke solgt denne!! 1995 mitsubishi carisma fikk den gratis;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asconagirl Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Brenn i helvete vi kan ha vår egen banekjøring på døgnet :D woohoo iiha gi på!:drive2 Siter 1979 opel asconaB 2.0s morrobilen!vrak:( 1973 buick lesabre skulle ikke solgt denne!! 1995 mitsubishi carisma fikk den gratis;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kakkus Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Du har ikke tilfeldigvis en bror som kjører BMW? :smilbmw: Stemmer.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asconagirl Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 sånn litt tilbake til "døgnet" igjen, så må det sies at jeg blir varm inni meg når jeg ser at det faktisk står blier på døgnet rundt 05 om morran natt til lørdag når jeg er på vei hjem fra jobb :thumb blir nesten litt stolt jeg Siter 1979 opel asconaB 2.0s morrobilen!vrak:( 1973 buick lesabre skulle ikke solgt denne!! 1995 mitsubishi carisma fikk den gratis;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Noen som skal henge å slenge i dag da? Neger`n? :) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebilmannen Skrevet November 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Kanskje jeg tar en tur innom og slenger med sklirævvan. Får se. Har dårlig med $$$ Siter http://i152.photobucket.com/albums/s185/gatebilmannen/162-slipperyroad.jpg Founder of Grøftekanten Drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpareXX Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Tenker jeg er i området etter 23 en gang. Si ifra om noen vil kjøpe capri sonne med cola smak :peace: Siter Snurrerundtiring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luzifer Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Såklart du skal få sitte på asconagirl :titties: Her er forresten en filmsnutt av bl.a. meg på banekjøringen i september.. Isbanekjøringen i februar er booket inn, og hotell bestilt :drive2 Er det Autopower kjøringa? Siter To hot for heaven, to fucked up for hell... http://www.dudez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Fyttegrisen det var glatt inatt!! På tide å legge om snart :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebilmannen Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Noen som kommer i dag da? Det er glatt ute! :-) Siter http://i152.photobucket.com/albums/s185/gatebilmannen/162-slipperyroad.jpg Founder of Grøftekanten Drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg