Era Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Kan jo kanskje få til å legge om, men det er jo her i Tbg da... Bilen står på Sem å dekka kan jeg skru av bilen å ta baki. Når hvor osv? Skal mekke hele lørdag men kan jo prøve og lure detta inn. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkel t Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Hva med idag da? noen som er klare? Klar som et egg jeg ihvaffal... Siter opel omega 94mod. opel manta 82 mod.selges!!!!! ktm 525 exc 03 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 neste helg Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebilmannen Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Jeg er med til Fredag og Lørdag hvis bilen min går gjennom EU kontrollen :p Og til Hans: Jeg la meg på alle fire og stramma brekket og skrudde ned tomgangen i sta, så nå skal den gå igjennom! :chairshot Siter http://i152.photobucket.com/albums/s185/gatebilmannen/162-slipperyroad.jpg Founder of Grøftekanten Drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Jeg er med til Fredag og Lørdag hvis bilen min går gjennom EU kontrollen :p Og til Hans: Jeg la meg på alle fire og stramma brekket og skrudde ned tomgangen i sta, så nå skal den gå igjennom! :chairshot Hvorfor stillte du tomgangen...? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Ble litt henging og sluring i kveld og.. Jeg og Onkel T slura litt på døgnet og jeg er ganske sikker på at hele stasjon ble tåkete for det blåste den veien og døra var oppe... Mye røyk..... "ehhh.... Skal vi videre NÅ....???" :sombrero: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkel t Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 gassen hang seg opp så jeg prøvde å bremse alt jeg kunne for å prøve å kvele bilen :P Siter opel omega 94mod. opel manta 82 mod.selges!!!!! ktm 525 exc 03 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caliber Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Merkelig at to biler henger seg opp på gassen på samme tid altså. Tror vi må undersøke om det er noe som holder igjen gass-spjeldet (spjeldene for thomas sin del.) Dere bremset jo så godt dere kunne;( Siter Opel Omega 2.0i Diamant CD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Ble litt henging og sluring i kveld og.. Jeg og Onkel T slura litt på døgnet og jeg er ganske sikker på at hele stasjon ble tåkete for det blåste den veien og døra var oppe... Mye røyk..... "ehhh.... Skal vi videre NÅ....???":sombrero: hehehe Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebilmannen Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Hvorfor stillte du tomgangen...? Den var får høy. Siter http://i152.photobucket.com/albums/s185/gatebilmannen/162-slipperyroad.jpg Founder of Grøftekanten Drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Hører rykter om i kveld... Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 kan nok hende jeg plutselig er der i kveld og.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkel t Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 jeg er klar etter 2230 Siter opel omega 94mod. opel manta 82 mod.selges!!!!! ktm 525 exc 03 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 var innom en tur nå... var brukbart me folk iallefall ;) Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebilmannen Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Var greit med folk der en stund, men når jeg kom tilbake var det bare 2 biler igjen som jeg ikke kjente.. Ble av alle sammen? Børna? Siter http://i152.photobucket.com/albums/s185/gatebilmannen/162-slipperyroad.jpg Founder of Grøftekanten Drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg