Hans Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Var greit med folk der en stund, men når jeg kom tilbake var det bare 2 biler igjen som jeg ikke kjente.. Ble av alle sammen? Børna? Ja, vi var å slura litt, ble fett det! Og ja, jeg bruker kunn 1 dekk av gangen, da kan jeg holde på dobbelt så lenge som dere andre. :pisser: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 hehe:P blire no slurring i dag a? Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Luzifer skal jo feire at han blir stein-gammal så det kan nok hende vi ender opp der.... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalnoR Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 plutselig dukker jeg også opp:P hehe når sånn ca er det folka skal ? Siter 92mod sierra stv blå dohc (satt inn v6 24v cosworth motor og manuell) bruksbil/vinterbil... solgt:( 87mod sierra 3 dørs (vingebil) ist som er bremset 294hk 5734omdr/386,7nm 4342omdr...ny bremsing 6.1.08 290hk 4133/498,5nm 4025omdr cluthen slapp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightz86 Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Er dette noe å få med seg, disse treffa på døgnet. ?? Siter 89 Toyota Corolla xl EE90 (Solgt) 97 Toyota Celica T-20 (Solgt) 88 Toyota Corolla xl AE92 (Solgt) 96 Toyota Carina E T19 (Solgt) 98 Toyota Avensis STV + Sedan T22 (Bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Er dette noe å få med seg, disse treffa på døgnet. ?? nei ikke i det helle tatt, vet ikke hva som har skjed etter sommerferien men tønsberg har nesten blitt ett gudsforlat sted, helt tragiskt i går føltes ut som det var kun jeg som var ute og kjørte, tenker jeg bownser bort til horten i kveld trur det er mer liv der!! Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightz86 Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 nei ikke i det helle tatt, vet ikke hva som har skjed etter sommerferien men tønsberg har nesten blitt ett gudsforlat sted, helt tragiskt i går føltes ut som det var kun jeg som var ute og kjørte, tenker jeg bownser bort til horten i kveld trur det er mer liv der!! Ok da dreit vi i det!!! Siter 89 Toyota Corolla xl EE90 (Solgt) 97 Toyota Celica T-20 (Solgt) 88 Toyota Corolla xl AE92 (Solgt) 96 Toyota Carina E T19 (Solgt) 98 Toyota Avensis STV + Sedan T22 (Bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalnoR Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 nei ikke i det helle tatt, vet ikke hva som har skjed etter sommerferien men tønsberg har nesten blitt ett gudsforlat sted, helt tragiskt i går føltes ut som det var kun jeg som var ute og kjørte, tenker jeg bownser bort til horten i kveld trur det er mer liv der!! nå må du lære deg å slure litt da turboneger:P hehe.. det er folk som herjer en god del mer enn akkurat der det er mest folk vettu.. er bare å få til en god samling på døgnet og tar turen rundt om.. så blir detta bra det :D la også merke til signaturen din tony :P går du sidelengs? for du kjører ikke sidelengs :P hehe.. ses sikkert i kveld! Siter 92mod sierra stv blå dohc (satt inn v6 24v cosworth motor og manuell) bruksbil/vinterbil... solgt:( 87mod sierra 3 dørs (vingebil) ist som er bremset 294hk 5734omdr/386,7nm 4342omdr...ny bremsing 6.1.08 290hk 4133/498,5nm 4025omdr cluthen slapp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightz86 Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 nå må du lære deg å slure litt da turboneger:P hehe.. det er folk som herjer en god del mer enn akkurat der det er mest folk vettu.. er bare å få til en god samling på døgnet og tar turen rundt om.. så blir detta bra det :D la også merke til signaturen din tony :P går du sidelengs? for du kjører ikke sidelengs :P hehe.. ses sikkert i kveld! Delte meninger her altså!? Siter 89 Toyota Corolla xl EE90 (Solgt) 97 Toyota Celica T-20 (Solgt) 88 Toyota Corolla xl AE92 (Solgt) 96 Toyota Carina E T19 (Solgt) 98 Toyota Avensis STV + Sedan T22 (Bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalnoR Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 tja delte meninger... har vært forholdsvis dødt der som tony sier.. men blir jo ikke noe mer liv hvis alle skal ha den innstillingen din her? Siter 92mod sierra stv blå dohc (satt inn v6 24v cosworth motor og manuell) bruksbil/vinterbil... solgt:( 87mod sierra 3 dørs (vingebil) ist som er bremset 294hk 5734omdr/386,7nm 4342omdr...ny bremsing 6.1.08 290hk 4133/498,5nm 4025omdr cluthen slapp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightz86 Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 HMmm, greia er:: vært og kjøre fra Larvik for??? Siter 89 Toyota Corolla xl EE90 (Solgt) 97 Toyota Celica T-20 (Solgt) 88 Toyota Corolla xl AE92 (Solgt) 96 Toyota Carina E T19 (Solgt) 98 Toyota Avensis STV + Sedan T22 (Bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Greia er jo bare å henge på oss når dere plutselig ser at vi kjører vekk fra døgnet.. Da drar vi til et litt mer skjermet sted og det er da det skjer :) Så som gatebilmannen skrev så var vi vekk da han kom tilbake.. Da var det OnkelT, Era, Ratata, meg, Caliber og 3-4 andre biler som dro å herja.. Ratata hadde med kamera, tok du noen bilder?? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkel t Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Det er jo bare å åpne øya og følge med littegrann. vi er jo ute å herjer annenhver dag omtrent. bare å henge seg på når du ser de bilene som faktisk blir brukt drar av gårde... Og den dagen jeg ser den volvoen til turboneger gå skikkelig sidelengs så skal jeg jaggu meg kjøpe en pølsemeny til han asså... da er ikke snøføre inkludert.... Siter opel omega 94mod. opel manta 82 mod.selges!!!!! ktm 525 exc 03 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalnoR Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 HMmm, greia er:: vært og kjøre fra Larvik for??? svaret ser du under her hvor hans har svart godt :D så liker du å herje så er det bare å henge på! Greia er jo bare å henge på oss når dere plutselig ser at vi kjører vekk fra døgnet.. Da drar vi til et litt mer skjermet sted og det er da det skjer :)Så som gatebilmannen skrev så var vi vekk da han kom tilbake.. Da var det OnkelT, Era, Ratata, meg, Caliber og 3-4 andre biler som dro å herja.. Ratata hadde med kamera, tok du noen bilder?? og hans når sånn ca blir det oppmøte? gidder ikke henge der alene i flere timer:P hvis du skjønner... hehe... sendt deg pm også;) Siter 92mod sierra stv blå dohc (satt inn v6 24v cosworth motor og manuell) bruksbil/vinterbil... solgt:( 87mod sierra 3 dørs (vingebil) ist som er bremset 294hk 5734omdr/386,7nm 4342omdr...ny bremsing 6.1.08 290hk 4133/498,5nm 4025omdr cluthen slapp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 :ahahahhaha: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg