im the bandit Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 good;) sees sikkert da... får få på bruksdekka bak:P Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebilmannen Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 good;) sees sikkert da... får få på bruksdekka bak:P Det er bra, kanskje jeg finner meg noen gamle sommerdekk og kommer :p Siter http://i152.photobucket.com/albums/s185/gatebilmannen/162-slipperyroad.jpg Founder of Grøftekanten Drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 hei Onkel... er bilen din med i Gatebil filmen fra 2005?? så såvidt på den ista..... der var en "guling" med vit bur som herja litt.... Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Tony leggern jo breit da, du må bare sitte på for og se det. takk, de trur bare p.g.a jeg ikke gjør det akkurat når de er der så at jeg gjør det aldri. men kommer nesten helg :D håper det kommer masse folk, skal spre rykte Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooorsaen Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Stiller til helga jeg.. Tross alt fått meg 145-80-13 nye piggdekk.. Fårn jo nesten ikke breiere en turbonegern med brekket med dem dekka:S Men stiller:) Siter Ønsker meg en ny bil jeg (a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 hei Onkel... er bilen din med i Gatebil filmen fra 2005?? så såvidt på den ista..... der var en "guling" med vit bur som herja litt.... Er ikke den.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkel t Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Noen som skal ikveld? Siter opel omega 94mod. opel manta 82 mod.selges!!!!! ktm 525 exc 03 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Blir det noe fart i kveld/imorgen? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebilmannen Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Blir det noe fart i kveld/imorgen? Jeg kommer sikkert begge dagene.. Siter http://i152.photobucket.com/albums/s185/gatebilmannen/162-slipperyroad.jpg Founder of Grøftekanten Drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Hvor er det døgnet ligger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Hvor er det døgnet ligger? Tønsberg.. Der de bygger tunell, en shell stasjon Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Gi meg bil :( Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 kommer sikkert innom i kveld tenker jeg;) Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Gi meg bil :( Du kan jo hive deg på syklen å følge etter Luzifer :) hehe Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 får stikke innoem i dag, men håper det kommer litt folk Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg