Gå til innhold

Hvilket øvre fjærbenstag til 1.3L?

Ranger emnet

fred_stian

Anbefalte innlegg

Som topic sier, hvem stabstag skal jeg kjøpe til golfen min?Gidder ikke koste på den all verden akkurat, så stabstag til mange tusen er bare tull.... :)

Er jom bare dritt her som på andre ting?

Hvordan festes de forskjellige, vil helst slippe å bore hull i karosseriet, er det mulig å slippe unna det eller er det et must?

Vil jeg merke stor forskjell med og uten?

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det klaging på dialekt daglig - å så tillates det at østlendinger skriver

"Hvem øvre stag til 1.3" ????

Det heter hvilket stag - ikke hvem stag . Hvem er snakk om personer.

Blir provisert....

jaja.. måtte bare :) hehe

uansett. enig med du! heter ikke hvem i den formen der!

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg virkelig beklage, er helt rå på å skrive feil når det kommer til hvem/hvilke(t). Skriver som regel riktig på resten av det norske språk og holder meg unna sms forkortelser o.l.

Og det med stab stag/fjærbeinsstag/tårnstag så må jeg beklage igjen, er ikke no verdens mester på motor/deler, har sett det har stått flere steder i webshopper o.l. at det står under stabstag så... :)

Golfy: Skal tenke litt på det, kommer tilbake til deg senere evt.

Takker for svar jeg har fått... :)

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du absolutt ha, kjøp deg et fra Eibach på ebay.de, de blir ikke laget nye lenger. Supersport skal være ganske dårlig, og blir sammenlignet med spagetti......

Bruke penger på en 1,3L er i mine øyne bortkastet. Spar pengene til et prosjekt med mer effekt

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider