Gå til innhold

Tåkelys på golf 3

Ranger emnet

[JR-Performance]

Anbefalte innlegg

Hei, lurer på hvordan den er med tåkelys-opplegg i bilen min.

Lysbyteren er klar for tåkelys mener jeg. når jeg skrur den på park, og trekker den en gang ut, så lyser det grønt på tåkelys foran, trekker jeg den ut 2 ganger lyser det på tåkelys bak.

I sikringsboksen såg jeg det stod at nr 10 var til tåkelys, og den var i bilen min.

men jeg leita litt etter kontakter til tåkelys der under fangeren, ved blinklysa. men fant ingenting løse ledninger eller plugger....

på bmw'en jeg hadde så fikk jeg kjøpt orginalt ettermonteringskit.

fins det noe slikt til golf3 også?.....

iogmed at jeg har bryter og sikringen er i orden (vet ikke om jeg har relè eller noe), så da trenger jeg vel bare (relè) og lykter?... så trenger jeg å finne ut hvor jeg skal kople osv......

hadde vert veldig greit om noen hadde gjort noe slikt før!

ER IKKE interrisert i å legge opp nytt, aka biltema style.

skal ha org;)

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynner det ikke å lyse i de hvite avlange i fangeren når du skrur på tåkelyset forran da? trodde det var de som var tåke/"grøfte"lys jeg...

Tåkelys/grøftelys - ser på det som samma dritet....:P

men det var de jeg tenkte på ja!.............

nei, det er ikke lykter inni der, kun et glass... så jeg trodde det låg noen løse ledninger ned der, som det bare var plug-and-play, og montere lykter....

jeg skal ha noen som passer i det små hulla i en R-RX frontfanger..

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sikkert kjøpt slike kit's som du snakket om tidligere, og så bare kappe og skjøte med noen lamper som passer inn i de hulla du skal ha.... Finner ikke noen slike kit's akkurat nå, men VET jeg har sett det et sted... du kan jo prøve å legge ut en tråd på vw-audi-club også.. så får du garantert en skikkelig svar innen dagen er slutt *:)

Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda*

Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja jeg får søke litt rundt innpå der!..

men det haster ikke:)

får kjøpt grøgtelys som passer rett i den fangeren der....

men det var liksom så rart at alt låg klart lagt opp med bryter, sikring, indikasjonslys og alt.

det fins sikkert en koplingsplugg for lys en plass foran der, kan sikkert hente strøm derfra!

Takker for svar:)

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;1584702']hehe' date=' ja jeg får søke litt rundt innpå der!..

men det var liksom så rart at alt låg klart lagt opp med bryter, sikring, indikasjonslys og alt.

det fins sikkert en koplingsplugg for lys en plass foran der, kan sikkert hente strøm derfra!

Takker for svar:)[/quote']

i min var det en ledning med plugg,som gikk ikke langt fra blinklys ledningen

)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;1584702']hehe' date=' ja jeg får søke litt rundt innpå der!..

Takker for svar:)[/quote']

Du kobler deg inn på den grå/gule ledningen i "boksen" foran, under der panserlåsen sitter. + ledningen inn der, ned til lysa, - i bjelken foran.

Kjempe lett! Tar 30min. med bind for øynene:)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider