sussebass Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Hei, jeg har noen spørsmål om denne bilen. lurer på hva denne bilen bruker på mila ved langkjøring, bykjøring osv. Er det noen her som har noen tips om hva man skal se etter før evt kjøp, er det noen problemer som går igjen på disse bilene?? Hvordan er fremkomeligheten på denne bilen i bratte bakker på vinteren? Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsolaas87 Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 tipper rundt 1 liter på mila på langkøyring, men er ikkje sikker.. Har sjølv ein 940 med bakkhjulstrekk, og ein veldi bratt bakke opp der eg bur, for å vere bakhjulstrekk synst eg volvoer tekk seg godt fram i forhold til f.eks bmw, sikkert litt pga av at volvoane er litt tyngre bak. har funne ut er at ein bør ha gode piggdekk og gjerne legge noke tungt bakk i bilen, då kjem ein seg som regel opp ;) men for å sei da kort, nei da e ikkje på langt nær so god framkomlegheit so på eit framhjulstrekkar, men heilt greit.. Siter Golf 2 CL gjett bort Volvo 940Gl 2,3 liter Grombilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Ta en titt på denne siden du... http://www.bimmers.no/statisk.php?id=modellguide_e32 Hei, jeg har noen spørsmål om denne bilen. lurer på hva denne bilen bruker på mila ved langkjøring, bykjøring osv.Er det noen her som har noen tips om hva man skal se etter før evt kjøp, er det noen problemer som går igjen på disse bilene?? Hvordan er fremkomeligheten på denne bilen i bratte bakker på vinteren? Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 hvordan 940 har du hvis den er tyngre bak? Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg