Gå til innhold

Magnalf 97´ 850 B5204T2 *trenger tips ang. senkesett :)*

Ranger emnet

Magnalf

Anbefalte innlegg

Ævve!! Trakk ei tann i dag, gjorde sykt vondt!!! Syns så synd på meg sjøl at jeg dro og bestilte felger til Vollan :D

Var faen meg på tide syns jeg igrunn, for har alltid vært sånn at jeg av en eller annen grunn har kjørt med svette 15 tommere også på de tidligere bilene uten å ta meg råd til noe penere :)

Det er de felgene i midten:

Bilde000.jpg

De ser kanskje svarte ut, men er ikke det. Er en litt spesiell gråfarge. Er et navn på det, som jeg ikke husker, hehe. :) Dårlig bilde fra mobilen.

Endte opp på 235/40-17, 40 inpress m/Nankang dekk. Ville ikke ha 18" da det blir litt for mye tortur på forstillinga når en ser på veistandarden her jeg bor..:pisser:

:volvopower:

Gleder meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 166
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen er ikke senka så får satse på det går bra, hehe. Skulle egentlig ha 215, men når felgen er 8" bred så ser det så sykt dumt ut syns jeg at gummien liksom er "strekt" på. Og da ble nærmeste alternativ som passa best med km/t 235 :P

Handla forresten på den nye Sharif sjappa på Skolmar i Sandefjord (E18 Dekksenter) Mye bra der for all slags biler og gode priser =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir kos med nye felger ass! gleder meg til du få de på !

Look who`s talkin`, the V8 9gga gad dææmn! :D

Du har god smak he he Har kjøpt såne felger jeg også med 225/35-18 prøvde med 235/40-18 men da stak dekkene utenfor skjermene så det er ikke og anbefale for om du vil senke den etter vert går det ret vest.

Syns di ikke var så ile på bilen helder

Hehe, skulle hente felgene i dag da, også viser det seg at de ikke er å få tak i fra leverandør lenger :S Endte med at jeg bestilte noen som var nesten like fra Martin`s, men som hadde 45 inpress istedet for 40. Da tok jeg likegodt 18" :D med 225/35-18

76a3418d-62e2-4e5b-8858-a0bf2718842f-nitro_oxide.jpg

Nitro Oxide elns het dem, skal ta bilde av bilen med felgene på når jeg får slengt det på. Går alt som det skal (som det sikkert ikke gjør :) ), så kommer de i morra hehe.

Faen er vanskelig ting å bestemme seg for felger ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha lol! Seff var også disse felgene "out of stock" fra leverandør! Men for hver gang jeg har vært nedpå sjappa så har dem kommet med fler og fler brosjyrer, og nå fant jeg noen jeg har hatt lyst på fra tidligere fra Felgimport, så da gjør jeg et siste forsøk der nede :P Men for å få dem til å passe måtte jeg ned en størrelse igjen, så nå er jeg tilbake til utgangspunktet 235/40-17...:)

JZ%203101.jpg

Skulle få dem i *HOST!*morra*HARK*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg er forøvrig ny her på forumet, et sted må man jo starte, og du har forsåvidt lik bil som meg, bare at du har litt stæsj jeg ønsker meg;)

Ser du har anskaffet Opti-Flow system fra BSR, vet du om det går ann å kjøpe det i Norge? gikk det greit å bestille fra Sverige?

Frontlyktene dine er til å spise opp, hvor kjøper jeg sånna?

Takk på forhånd

1996 Volvo 850 2.0 Turbo

Prosjekt 850 - trøkk her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg er forøvrig ny her på forumet, et sted må man jo starte, og du har forsåvidt lik bil som meg, bare at du har litt stæsj jeg ønsker meg;)

Ser du har anskaffet Opti-Flow system fra BSR, vet du om det går ann å kjøpe det i Norge? gikk det greit å bestille fra Sverige?

Frontlyktene dine er til å spise opp, hvor kjøper jeg sånna?

Takk på forhånd

Heihei!

Bra bil du har! Hehe ;)

Jeg bestilte Opti-Flowen via BSR sine hjemmesider, men du kan også bestille det på http://www.autopower.no eller ringe dem. Det kommer via dem uansett, samme hva man gjør fant jeg ut :)

Frontlyktene og sidelyktene kjøpte jeg på http://www.realcar.no. Samme med sideblinkersene.

Jaggumeg fikk jeg faktisk felgene i dag også da. Da blei det 17" alikevel. Hadde vært fett med 18, men må tenke litt fornuftig mtp kjøreegenskaper og understell også :)

DSC00173.jpg

DSC00172.jpg

DSC00171.jpg

Ingen subbing og alt er fryd og gammen eller hva f det heter ;)

Neste miniprosjekt blir å få på det nye grillemblemet, tenker jeg stikker en tur på vraken til uka og får et gammalt emblem som jeg kan ødelegge så mye jeg vil for å få løsna det, og deretter fester det nye på det, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for info:) da blir det shopping;)

Må si bilen din ser utrolig pen ut, liker stilrene biler..

Felgene så utrolig pene ut på bilen;) gratulerer.

Jeg har min andre 850 nå, den forrige var en STV, hadde 18" felger på den, det fungerte rett og slett dårlig, måtte skjære vekk innerskjermen (plast) + litt metall, for at skjermene ikke skulle kutte opp dekka mine... så 17 er nok ikke dumt, blir 17 på meg når jeg kjøper felger til den bilen jeg har nå...

Kjøpte den jeg har nå fordi den forrige bare var en 2.0 liter med 10 ventiler, altså 126 HK, morro å kjøre, nei;p

1996 Volvo 850 2.0 Turbo

Prosjekt 850 - trøkk her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for info:) da blir det shopping;)

Må si bilen din ser utrolig pen ut, liker stilrene biler..

Felgene så utrolig pene ut på bilen;) gratulerer.

Jeg har min andre 850 nå, den forrige var en STV, hadde 18" felger på den, det fungerte rett og slett dårlig, måtte skjære vekk innerskjermen (plast) + litt metall, for at skjermene ikke skulle kutte opp dekka mine... så 17 er nok ikke dumt, blir 17 på meg når jeg kjøper felger til den bilen jeg har nå...

Kjøpte den jeg har nå fordi den forrige bare var en 2.0 liter med 10 ventiler, altså 126 HK, morro å kjøre, nei;p

Takker og bukker! :)

Off, 126`n er en trist motor ja, hehe :P

Når du setter på de nye lyktene må du forberede deg på at de kan begynne å dugge litt i blinklysa, det er et vanlig problem på disse. Er jo ikke original kvalitet detta her. hehe :) Min dugger litt i høyre blinklys, men jeg tok den ut i dag og fant noen propper som sto over noen ventilasjonshull bak lampa, og nå er nesten alt vekk. Enten må det jo være helt tett, eller så må det være nok luft for å slippe dugg så tror det blir bra nå :)

Du må ta noen bilder og lage en tråd om bilen her inne da! Du har jo TØØRBOU du og ser jeg WROM PSHH :D :volvopower:

Og velkommen til forumet forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dæven den antenna du har på bilen Magnalf :D:D

må æ få anbefale cromlegert antenne fra bilextra ;)

hehehe!

Hahaha! :D Ja æsj hater den antenna!! Ser jo ut som en gigantisk radiostyrt bil!! Hehe!

Er BilXtra antenna feit? :)

Tok forresten noen nye bilder av bilen i helga :)

DSC00175.jpg

DSC00176.jpg

DSC00177.jpg

DSC00178.jpg

DSC00179.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider